PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Tak KFC angażuje pracowników do działania

• Jak zintegrować pracowników z różnych stron świata i zachęcić ich do wspólnego budowania marki?
• Odpowiedź na to pytanie znalazła należąca do firmy AmRest sieć restauracji KFC.
• 9 listopada 2016 r. w podwarszawskiej Jachrance odbył się finał pierwszej edycji konkursu Colonel’s Kitchen.
• Zadaniem pracowników było stworzenie zupełnie nowego dania opartego o produkty z menu KFC.

  • Bartosz Dyląg
    bad
  • 23 lis 2016 18:46
Tak KFC angażuje pracowników do działania
Nowoczesne przedsiębiorstwa dbają o swoich pracowników na różne sposoby. Fot. pixabay
REKLAMA

Nowoczesne przedsiębiorstwa dbają o swoich pracowników na różne sposoby. Szkolenia, spotkania integracyjne czy elastyczne godziny pracy to obecnie oczywiste i praktycznie standardowe rozwiązania. Niektóre firmy idą o krok dalej i zapraszają swoich pracowników do wspólnego tworzenia marki. Takie rozwiązania pomagają zatrzymać na dłużej członków zespołu oraz zwiększyć grono potencjalnych pracowników.

Integracja z kurczakiem w tle

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przykładem działania employer brandingowego skierowanego na integrację pracowników i współtworzenie przez nich wizerunku marki może być konkurs Colonel’s Kitchen KFC. Do udziału zaproszono członków zespołów z Polski, Czech, Hiszpanii, Rosji, Węgier i krajów bałkańskich. Każda restauracja działająca w wymienionych krajach mogła zgłosić jeden zespół liczący maksymalnie trzy osoby, który zmierzył się z innymi drużynami w regionie.

Ich zadaniem było stworzenie zupełnie nowego dania ze składników dostępnych tylko w KFC. W kolejnym etapie rywalizacja odbywała się na poziomie dystryktów obejmujących większy obszar terytorialny, z której wyłoniono 10 zwycięskich teamów. Zmierzyły się one ze sobą w wielkim finale zorganizowanym w Polsce.

Czytaj też: Jedzenie w pracy: Co jedzą pracownicy?

- Od jakiegoś czasu szukaliśmy konceptu, który nie tylko wyzwoli kreatywność pracowników, ale także pozwoli docenić ich profesjonalizm i zaangażowanie w codzienną pracę. Dzięki temu propozycje uczestników rywalizacji były wypadkową ich doświadczenia i obserwacji potrzeb gości. Sam pomysł na Colonel’s Kitchen powstał w wyniku moich rozmów z pracownikami i dużego zainteresowania programami kulinarnymi.  Niezwykle ważny był dla nas także aspekt integracyjny. Dzięki konkursowi pracownicy mieli okazję spotkać się z kolegami z innych krajów, a także mieć realny wkład w funkcjonowanie naszych restauracji – tłumaczy Anna Mościszko-Bobecka, area coach KFC, pomysłodawczyni konkursu.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tak KFC angażuje pracowników do działania

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.