PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Szukam pracy, rekrutacja: Jak rozpoznać idealnego pracodawcę?

• W ciągu ostatnich kilkunastu lat rynek pracy przeszedł drastyczną metamorfozę.
• Czasy, w których pracownik musiał walczyć o stanowisko, minęły bezpowrotnie.
• Nowe zasady gry są bezlitosne dla przedsiębiorców – teraz to kandydat rozdaje karty.
• By przekonać potencjalnego pracownika do wyboru naszej firmy, trzeba stworzyć miejsce pracy, w którym najbardziej liczy się człowiek.

  • Autor: jk
  • 5 sty 2017 10:17
Szukam pracy, rekrutacja: Jak rozpoznać idealnego pracodawcę?
Pracownik zadowolony to taki, który przede wszystkim identyfikuje się z firmą i czuje się częścią wspólnoty. (Fot. Fotolia)
REKLAMA

Zaangażowany i lojalny pracownik to prawdziwy skarb dla każdego przedsiębiorstwa. Nie tylko znakomicie wywiąże się ze swoich obowiązków, ale zmotywuje też zespół do pracy czy poleci naszą firmę swoim znajomym. To również osoba, która zostanie z nami na dłużej i chętnie skorzysta z zaproponowanych możliwości rozwoju.

I choć problem rotacji pracowników spędza sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy, wielu z nich wciąż wierna jest przestarzałemu modelowi prowadzenia biznesu, w którym przede wszystkim liczy się zysk. Jaki jest zatem idealny pracodawca?

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Doświadczenie

Na prowadzenie własnego biznesu coraz częściej decydują się osoby nie mające ku temu żadnych kompetencji. Dotyczy to zwłaszcza sektorów, w których wiedza i doświadczenie mają kluczowe znaczenie dla sukcesu przedsięwzięcia i utrzymania prestiżu branży. Potencjalny pracownik z pewnością zwróci uwagę na to, czy jego przyszły pracodawca jest cenionym autorytetem w branży, bierze aktywny udział w jej życiu i dzieli się z innymi swoim doświadczeniem.

Czytaj też: Tych zdań nie powinien używać dobry szef

- W biznesie najważniejsze jest doświadczenie. Zbudowanie prestiżowej firmy, atrakcyjnej dla pracowników, wymaga otwartego umysłu i wielu lat ciężkiej pracy. Branżę call center znam od podszewki, sam zaczynałem przecież od pracy „na słuchawce – mówi Artur Kapacki, prezes Temon.

- Spotkałem na swojej drodze profesjonalistów, których cenne wskazówki pomogły mi osiągnąć sukces. Wystrzegałem się „garażowych” call center, które do dziś psują branżę i zniechęcają ludzi do zawodu konsultanta – tłumaczy Artur Kapacki.

W dobrym klimacie

Ludzie lubią przebywać z sympatycznymi osobami, dzięki którym akumulatory naładowane są po brzegi pozytywną energią. Z dobrą atmosferą w pracy jest jak ze znajomymi – jedni nas uskrzydlają, drudzy przyprawiają o ból głowy. Środowisko pracy ma ogromny wpływ nie tylko na efektywność wykonywanych obowiązków, ale też na to, czy do pracy idziemy chętnie, czy wręcz przeciwnie – od samego rana odliczamy godziny do wyjścia.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Szukam pracy, rekrutacja: Jak rozpoznać idealnego pracodawcę?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.