PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Smart working: Atrakcyjne biuro przyciąga pracowników

Komfortowe i atrakcyjne wnętrze wspierające efektywność pracowników - to wyzwanie dla innowacyjnych przedsiębiorców.

  • Autor: PAP/AT
  • 5 gru 2016 7:09
Smart working: Atrakcyjne biuro przyciąga pracowników
"Smart working obejmuje nie tylko zmiany w aranżacji przestrzeni umożliwiające bardziej komfortową pracę, ale także przemyślenie całej kultury organizacyjnej (fot.pixabay.com)
REKLAMA

Z raportu Ergotest 2015 "Ergonomia komputerowego stanowiska pracy" wynika, że osoba zatrudniona w biurze dziennie spędza przed komputerem przeciętnie 7 godzin, co daje średnio 1,4 tys. godzin rocznie - pisze "Puls Biznesu".

"Smart working obejmuje nie tylko zmiany w aranżacji przestrzeni umożliwiające bardziej komfortową pracę, ale także przemyślenie całej kultury organizacyjnej" - mówi Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu oraz członek zarządu Mikomax Smart Office.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Biuro kartą przetargową przy rekrutacji

Według ekspertów, odpowiedni układ wnętrza wpływa na umacnianie więzi pomiędzy przedsiębiorstwem a zespołem i przynosi korzyści dla firmy. Zastosowanie inteligentnych rozwiązań przestrzennych może być kluczowym zabiegiem w celu pozyskania pracowników z pokolenia Y, którzy - jak wskazują badania - szczególnie cenią sobie wygodę oraz atrakcyjność miejsca pracy.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Smart working: Atrakcyjne biuro przyciąga pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.