Rozdano nagrody w 7. edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards

Największe i najbardziej znane firmy w Polsce otrzymały nagrody Employer Branding Excellence Awards choć w grupie tej nie zabrakło też mniej znanych marek. Branżowi eksperci cały dzień debatowali nad sytuacją i przyszłością branży.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Rozdano nagrody w 7. edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards

PODZIEL SIĘ


Autor: SAD

11 cze 2018 11:10


Przyznano 7 statuetek w 7 kategoriach oraz 27 wyróżnień, co ma być dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. I to nie tylko tych stworzonych przez globalne marki, które mają tu swoje oddziały, ale także przez mniejsze organizacje.

Organizatorzy przypomnieli, że do konkursu zgłoszono łącznie 127 projektów, blisko o połowę więcej niż w roku ubiegłym.

Anna Macnar, CEO HRM Institute, inicjatora Konkursu Employer Branding Excellence Awards oraz EB Summit, ocenia, że jury nie miało łatwego zadania, bo większość projektów miało ogromny potencjał.

- Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach - podsumowała Macnar w trakcie kongresu.

Lista nagrodzonych

Strategia Employer Branding 

Zwycięzca: IKEA Retail

Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska

Wyróżnienie: Roche Polska

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk

Kampania Rekrutacyjna Offline 

Zwycięzca: Lidl Polska

Wyróżnienie: ABB Business Services

Wyróżnienie: Daftcode

Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska

Wyróżnienie: Roche Polska

Kampania Internetowa 

Zwycięzca: Future Processing

Wyróżnienie: PwC Polska

Wyróżnienie: mBank

Wyróżnienie: IKEA Retail

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa 

Zwycięzca: VELUX Polska

Wyróżnienie: Future Processing

Wyróżnienie: Grupa Pracuj

Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden

Wyróżnienie: PKN Orlen 

Innowacja Employer Branding 

Zwycięzca: PwC Polska

Wyróżnienie: Infosys Poland

Wyróżnienie: Daftcode oraz Indoorway

Wyróżnienie: Accenture

Wyróżnienie: Capgemini Polska

Film rekrutacyjny / wizerunkowy 

Zwycięzca: Future Processing

Wyróżnienie: PwC Polska

Wyróżnienie: Tooploox

Wyróżnienie: mBank

Strona/zakładka kariery / Landing page

Zwycięzca: FreshMail

Wyróżnienie: e-Point

Wyróżnienie: AmRest

Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska

Wyróżnienie: Siili Solutions

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.