PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Rosną jak na drożdżach. Klientów liczą w setkach tysięcy

Wzrasta liczba użytkowników platformy kafeteryjnej MyBenefit, z której korzysta już ponad 500 tys. pracowników. Każdego dnia odbiorców jest coraz więcej. Jak pokazują badania, platformy kafeteryjne to coraz bardziej pożądany przez pracowników benefit.

  • Karolina Markowska
    km
  • 18 cze 2021 17:02
Rosną jak na drożdżach. Klientów liczą w setkach tysięcy
Z MyBenefit korzysta już ponad 500 tys. pracowników (fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Wzrost zainteresowania rozwiązaniami skupiającymi szerokie spektrum benefitów w ramach jednej platformy wynika m.in. ze zmian potrzeb pracowników, jakie mają miejsce w pandemii.
  • Zatrudnieni oczekują szerokiej oferty benefitów, dopasowanych do ich aktualnej sytuacji. Istotna jest także elastyczności wyboru i możliwość korzystania z niej online.
  • - Platforma pozwala pracownikom wydawać swoje środki na benefity, których akurat potrzebują w danym czasie. Ta możliwość przełożyła się na wzrost popularności kafeterii benefitów - mówi Jolanta Rycerz, prezes zarządu MyBenefit.

- Czas pandemii dla wielu firm oznacza przyspieszoną cyfryzację. Wielu pracodawców otworzyło się na rozwiązania technologiczne także w obszarze świadczeń pozapłacowych. Potwierdzają to wzrosty na naszej platformie, ale także badania, z których wynika, że dla 48,2 proc. pracowników platformy kafeteryjne są najbardziej pożądanym benefitem tuż po elastycznym czasie pracy, pakietach medycznych oraz dofinansowaniach do szkoleń i kursów - wyjaśnia Jolanta Rycerz, prezes zarządu MyBenefit.

Zobacz: Najlepszy benefit to ten wybrany przez pracownika

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wartością platform kafeteryjnych jest szeroki wybór oferowanych benefitów. To ważne szczególnie w czasach pandemii. Użytkownicy takiej oferty skorzystać mogą nie tylko z pakietów opieki medycznej czy dostępie do edukacji online, ale przede wszystkim z wszelkiego rodzaju świadczenia wspierające dbałość o kondycję fizyczną i psychiczną.

Pracownicy są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekują wsparcia w szeroko rozumianym well-beingu m.in. poprzez dostęp do konsultacji ze specjalistami: psychologami, trenerami personalnymi czy dietetykami, a także platform treningowych.

- Oprócz aktualnej oferty na pierwszy plan wysunęły się oczekiwania związane z możliwością elastycznego wyboru benefitów i korzystania z nich online - mówi Jolanta Rycerz. - Platforma  pozwala pracownikom wydawać swoje środki na benefity, których akurat potrzebują w danym czasie. Ta możliwość przełożyła się na wzrost popularności kafeterii benefitów.

Jak dodaje, firma wciąż poszukuje takich rozwiązań, które będą budować pozytywne doświadczenie pracowników korzystających z platformy.

- Nasz cel to wdrożenie intuicyjnego i nowoczesnego rozwiązania opartego o wydajną i bezpieczną technologię, umożliwiającą obsługę milionów użytkowników kafeterii MyBenefit - zdradza.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rosną jak na drożdżach. Klientów liczą w setkach tysięcy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.