Przyznano wyróżnienia EB Kreator. Oto nagrodzeni

Zostały ogłoszone wyniki konkursu EB Kreator, organizowanego przez GoldenLine. Wśród wyróżnionych: IKEA, FFW Communication, PwC Polska, czy McDonald’s Polska i Lidl.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Przyznano wyróżnienia EB Kreator. Oto nagrodzeni

  • W tegorocznej edycji wzięło udział 79 pracodawców, przesyłając łącznie 148 zgłoszeń.
  • Statuetki i tytuł EB Kreator 2018 otrzymały następujące firmy: DGS Poland; IKEA Retail, Dunning, Kruger & Associates, FFW Communication, PwC Polska, McDonald’s Polska oraz Lidl.

EB Kreator to konkurs skierowany do pracodawców. Jego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w kreowaniu marki pracodawcy czyli w dziedzinie employer brandingu. 

W kategorii "zakładka kariera" wyróżnione zostały trzy firmy. Wspomniany już DGS Poland/DGS Business Services, Landingi.pl oraz Cinkciarz.pl.

DGS Poland/DGS Business Services doceniono za realizację i autentyczność. A także za kompletną wiedzę o firmie, którą kandydat dostaje na zakładce kariera. Nowa wersja tej części strony internetowej DGS Poland/DGS Business Services "stworzona w wyniku zwiększonych potrzeb rekrutacyjnych, miała promować silną markę pracodawcy i pokazać EVP". Na stronie pojawiło się ponad 20 filmów i 150 zdjęć z pracownikami oraz 2 wirtualne wycieczki po firmie, które zapewniły wyróżnienie.

Za najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne wyróżniono: IKEA Retail, Jeronimo Martins Polska, Arla Global Shared Services, Zakłady Mięsne Henryk Kania oraz Agorę.

Film wizerunkowo-rekrutacyjny IKEA Retail uzyskał najwyższą ocenę za produkcję pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy meblowej.

- To także wideo, które odpowiada na potrzeby i oczekiwania współczesnych ludzi dotyczących miejsca pracy, w tym świadomego decydowania o wyborze pracodawcy - podkreślono w uzasadnieniu wyróżnienia dla IKEI.

PwC wyróżniono za najlepszą kampanię w mediach społecznościowych. Jak czytamy w uzasadnieniu: "Firma PwC, szukając konsultantów do działu audytu, zrealizowała kampanię rekrutacyjną w formie vloga. Jego bohaterka pokazała, jak wygląda życie w audycie - czyli zadania, zespół, biuro i benefity, a także co robi po pracy." Realizacją tej kampanii PwC pokonała rywali.

Najlepszą akcję rekrutacyjną przeprowadziła sieć gastronomiczna McDonald’s Polska, która Przygotowała spersonalizowaną minikampanię, opartą na insightach grupy docelowej. Akcja została doceniona przede wszystkim za dobrze przygotowaną kampanię i świetne rozpoznanie potrzeb grupy docelowej.

Z kolei w kategorii najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne jurorzy Golden Line przyznali tytuł EB Kreatora 2018 pięciu firmom: FFW Communication, AmRest (Starbucks), Chroma, DHL Express (Poland) oraz mBankowi.

W uzasadnieniu dla FFW podkreślono, że agencja reklamowa w swoich ogłoszeniach skupiła się na doszlifowanej graficznie formie, nowoczesnych środkach przekazu i treściach oddających charakter firmy.

28 marca przyznano jeszcze nagrodę specjalną jury, która trafiła do Lidla. Ten pracodawca został doceniony za wielokanałowość, dobry dobór mediów i kreowanie trendów "po swojemu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.