PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Toolex 2022

Toolex 2022

Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE
  • Nowy Przemysł
  • Tech & Job
  • Oil Expo
TERAZ TRANSMITUJEMY

Edukacja. Kompetencje przyszłości

Proste sposoby na skuteczny employer branding w mediach społecznościowych

W rekrutacji liczy się każdy kanał komunikacji. Także (a może przede wszystkim) media społecznościowe - Facebook, Instagram, YouTube, czy LinkedIn. Oto zatem kilka wskazówek, jak zadbać o wizerunek w tych kanałach komunikacji.

Proste sposoby na skuteczny employer branding w mediach społecznościowych
Adobe Stock
REKLAMA

• Wobec rosnącej roli mediów społecznościowych nie można przechodzić obojętnie. Warto je dobrze poznać. W interesie swojej własnej firmy.

• Warto skupić się na jednym kanale komunikacji, a nie próbować w każdym swoich sił. Tylko trzeba wybrać tej właściwy. Z racji ilości odbiorców najczęściej będzie to Facebook.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Poniżej przedstawiamy osiem wskazówek, na których warto oprzeć swoje przyszłe starania rekrutacyjne w mediach społecznościowych.

 

Ludzi korzystających obecnie z najpopularniejszych platform MS jest więcej niż kiedykolwiek. Facebook przekroczył zasięgiem liczbę 2 miliardów czynnych użytkowników, miliard ludzi dziennie korzysta z serwisu YouTube. Instagram, Twitter i SnapChat - liczba par oczu odwiedzających te platformy dziennie to już ponad 300 milionów.

W sumie media społecznościowe docierają dziś do 37 proc. populacji świata, a statystyczny człowiek poświęca im około 116 minut dziennie. Dla porównania - na posiłki przeznaczamy 74 min. , zaś na osobiste kontakty z innymi ludźmi ok. 26 minut dziennie. 

Czytaj też: "Przepraszam za bycie bezmyślnym" mówił gigant z doliny krzemowej

Dodać do tego trzeba, że w życiu najmłodszego pokolenia media społecznościowe są stale obecne, a dzielenie się tam treściami jest dla tych osób praktycznie tak powszechne jak oddychanie.

Warto więc zadać sobie pytanie, jak ten potężny potencjał wykorzystać?

LinkedIn, sieć społecznościowa, która opiera się o pracę i karierę zawodową. Jednak badania wskazują, że to platforma społecznościowa najmniej angażująca odbiorców, źródło: Sean MacEntee/flickr.com/CC BY 2.0
LinkedIn, sieć społecznościowa, która opiera się o pracę i karierę zawodową. Jednak badania wskazują, że to platforma społecznościowa najmniej angażująca odbiorców, źródło: Sean MacEntee/flickr.com/CC BY 2.0
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Proste sposoby na skuteczny employer branding w mediach społecznościowych

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA