PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Pracownicy zachwalają swoją firmę. Tak to robią w Stokrotce

  • KDS
  • 10 cze 2022 11:00

Sieć sklepów Stokrotka rozpoczęła kampanię employer brandingową pod hasłem "Dobre miejsce". W ten sposób chce pokazać kandydatom do pracy, że jest takim właśnie miejscem pracy.

Pracownicy zachwalają swoją firmę. Tak to robią w Stokrotce
W kampanii wykorzystano historie pracowników sieci (Fot. materiały prasowe)
REKLAMA

– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

W kampanii wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali spółki. Opierając się na prawdziwych historiach, firma chce być autentyczna, a także pokazać Stokrotkę oczami pracowników – jako miejsce, które oferuje stabilność i możliwość rozwoju. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.

Czytaj więcej: Ludzie będą się zwalniać, a nowi nie przyjdą. Część firm na cenzurowanym

– Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z pracownikami opartych na wzajemnym zaufaniu, dotrzymywaniu zobowiązań i wsparciu w rozwoju. Dlatego od początku opieramy współpracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i umowie o pracę. Bardzo ważne jest dla nas, by Stokrotka była również miejscem atrakcyjnym pod względem możliwości rozwoju. Dlatego istotne są dla nas szkolenia pracowników i tworzenie możliwości awansu – obecnie 80 proc. kierowników w Stokrotce zajęło to stanowisko w ramach awansu wewnętrznego, a tylko w 2021 roku awansowanych zostało ponad 860 osób – dodaje Raganowicz.

Stokrotka na polskim rynku obecna jest od 28 lat. Prowadzi ponad 800 sklepów na terenie całego kraju. Zatrudnia ponad 11 tysięcy pracowników.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pracownicy zachwalają swoją firmę. Tak to robią w Stokrotce

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA