Sieć sklepów Stokrotka rozpoczęła kampanię employer brandingową pod hasłem "Dobre miejsce". W ten sposób chce pokazać kandydatom do pracy, że jest takim właśnie miejscem pracy.

– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
W kampanii wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali spółki. Opierając się na prawdziwych historiach, firma chce być autentyczna, a także pokazać Stokrotkę oczami pracowników – jako miejsce, które oferuje stabilność i możliwość rozwoju.
Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.
Czytaj więcej: Ludzie będą się zwalniać, a nowi nie przyjdą. Część firm na cenzurowanym
– Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z pracownikami opartych na wzajemnym zaufaniu, dotrzymywaniu zobowiązań i wsparciu w rozwoju. Dlatego od początku opieramy współpracę na stabilnych warunkach zatrudnienia i umowie o pracę. Bardzo ważne jest dla nas, by Stokrotka była również miejscem atrakcyjnym pod względem możliwości rozwoju. Dlatego istotne są dla nas szkolenia pracowników i tworzenie możliwości awansu – obecnie 80 proc. kierowników w Stokrotce zajęło to stanowisko w ramach awansu wewnętrznego, a tylko w 2021 roku awansowanych zostało ponad 860 osób – dodaje Raganowicz.
Stokrotka na polskim rynku obecna jest od 28 lat. Prowadzi ponad 800 sklepów na terenie całego kraju. Zatrudnia ponad 11 tysięcy pracowników.



KOMENTARZE (0)