PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Nationale-Nederlanden obala mity. Praca doradcy ubezpieczeniowego to nie akwizycja

Firma Nationale-Nederlanden wystartowała z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową dotyczącą pracy doradcy ubezpieczeniowego. Chce pozyskać nowe talenty, a także podnieść świadomość na temat pracy w tym zawodzie.

  • Autor:jk
  • 28 wrz 2020 14:33
Nationale-Nederlanden obala mity. Praca doradcy ubezpieczeniowego to nie akwizycja
Kampanii employer brandigowej Nationale-Nederlanden przyświeca hasło „O pracy doradcy ubezpieczeniowego mówimy wprost”. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Celem przygotowanych przez Nationale-Nederlanden działań employer brandingowych jest zmierzenie się z różnego rodzaju mitami na temat zawodu doradcy ubezpieczeniowego.
  • Przedstawienie najważniejszych aspektów tej pracy ma również wspierać trwające procesy rekrutacyjne.
  • Jak zauważa Aleksandra Stasiak z Nationale-Nederlanden, zatrudnieni na tym stanowisku osoby często krzywdząco kojarzone są z akwizycją.

Kampanii employer brandigowej Nationale-Nederlanden przyświeca hasło „O pracy doradcy ubezpieczeniowego mówimy wprost”, a jej bohaterami zostali ambasadorzy z sieci sprzedaży firmy.

- Wystartowaliśmy z kampanią skierowaną do doradców ubezpieczeniowych, ponieważ widzimy dużą potrzebę szerzenia wiedzy na temat tego zawodu. Zatrudnieni na tym stanowisku często krzywdząco kojarzeni są z akwizycją, podczas gdy są to osoby otwarte na budowanie relacji z klientem, gotowe dzielić się z nim swoim profesjonalizmem i wiedzą w zakresie ochrony zdrowia, w dodatku posiadające do tego nowoczesne narzędzia – mówi Aleksandra Stasiak, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w Nationale-Nederlanden.

- Tym samym chcemy pokazać naszą wizję i standardy pracy doradcy. Wierzymy, że mówiąc wprost o blaskach i cieniach tego zawodu, a także wskazując najlepsze praktyki w tym zakresie, nie tylko dotrzemy do najlepszych kandydatów, ale także wpłyniemy na zmianę w postrzeganiu pracy doradcy ubezpieczeniowego – dodaje.

Obalić stereotypy

Celem przygotowanych przez Nationale-Nederlanden działań jest zmierzenie się z różnego rodzaju mitami na temat zawodu doradcy ubezpieczeniowego. Przedstawienie najważniejszych aspektów tej pracy ma również wspierać trwające procesy rekrutacyjne.

Czytaj też: Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nationale-Nederlanden obala mity. Praca doradcy ubezpieczeniowego to nie akwizycja

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.