PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Podziel się swoim spojrzeniem na świat. Avon Garwolin z nową kampanią

  • km
  • 6 wrz 2022 9:55

„Wszyscy patrzymy na ten sam świat, ale każdy dostrzega w nim coś innego. A Ty jak widzisz świat?” – to myśl przewodnia filmu przygotowanego na zlecenie Avon Garwolin. Film jest częścią strategii employer brandingowej, której elementem jest rekrutacja nowych pracowników, prowadzona pod hasłem #MeaningfulCareers.

Podziel się swoim spojrzeniem na świat. Avon Garwolin z nową kampanią
Avon oferuje swoim pracownikom różne możliwości rozwoju (fot. mat. pras.)
  • „Wszyscy patrzymy na ten sam świat, ale każdy dostrzega w nim coś innego. A Ty jak widzisz świat?” – to myśl przewodnia filmu przygotowanego na zlecenie Avon Garwolin.
  • - W Avon wiemy, że kluczem do zapewnienia organizacji dalszego stabilnego rozwoju jest zaangażowanie pracowników, odkrywanie drzemiącego w nich potencjału, wzajemna współpraca oraz dzielenie się wiedzą i różnymi punktami widzenia - wyjaśnia Bożena Mroczek. 
  • Avon oferuje więc swoim pracownikom różne możliwości rozwoju – nie tylko linearnego, w ramach jednego wybranego działu, ale także w innych zespołach, aby mogli oni odnaleźć najlepszą dla siebie drogę zawodową.

Głównym przekazem jaki firma chce podkreślić poprzez film firma jest fakt, że punkt widzenia każdego pracownika jest cenny i wnosi wartość w jej rozwój. Zgodnie z ideą #GameOn, na której opiera się kultura pracy w Avon, „organizacja stanowi zbiór połączonych i stale oddziałujących na siebie jednostek, będących w stanie osiągnąć zdecydowanie więcej, kiedy działają razem oraz dzielą się swoją wiedzą i spostrzeżeniami z innymi”.

– W Avon wiemy, że kluczem do zapewnienia organizacji dalszego stabilnego rozwoju jest zaangażowanie pracowników, odkrywanie drzemiącego w nich potencjału, wzajemna współpraca oraz dzielenie się wiedzą i różnymi punktami widzenia. Z tego względu bardzo dbamy o wymianę doświadczeń pomiędzy poszczególnymi zespołami, zarówno pracującymi z nami na co dzień w Garwolinie, jak i w międzynarodowych strukturach firmy. Czerpiemy z podejścia do biznesu osób wywodzących się z różnych kultur, w różnym wieku, pracujących na różnych stanowiskach. Dodatkowo do współpracy zapraszamy zewnętrznych ekspertów czy studentów. Te różnorodne spojrzenia na świat bardzo nas wzbogacają i sprawiają, że możemy odkrywać nowe ścieżki rozwoju, zarówno dla siebie jako pracowników, jak i dla całej organizacji - wyjaśnia Bożena Mroczek, HR manager w Avon Operations Polska.

 

Zobacz: Avon szuka pracowników. Można zarabiać nawet 100 tys. zł rocznie

Poszukiwanie własnej drogi

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Podziel się swoim spojrzeniem na świat. Avon Garwolin z nową kampanią

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA