O tych benefitach pracowników Biedronki wie mało kto

Świadczenia pozapłacowe dla pracowników Biedronki mają stanowić konkretną wartość dla zatrudnionych i przez to budować relację z pracodawcą, poprawiać komfort życia, a kiedy to konieczne, pomagać w zmaganiu się z życiowymi wyzwaniami.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

O tych benefitach pracowników Biedronki wie mało kto

  • Od 2016 r. w Jeronimo Martins Polska czterokrotnie wzrastały płace pracowników.
  • Pracownikom sieci Biedronka oferuje się pakiet socjalny.
  • W sumie pracownicy Biedronki korzystać mogą 20 programów wsparcia, opartych na trzech filarach: zdrowiu, rodzinie i edukacji.

- Podejmujemy wiele działań, by być pracodawcą pierwszego wyboru oraz firmą, z którą pracownicy wiążą się na dłużej. Z tego względu m.in. regularnie podnosimy pensje – wyjaśnia Agnieszka Sokołowska, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej w Jeronimo Martins Polska.

Czytaj też: Duma ludzi produkujących Żubrówkę. Zobacz, z czego wynika

Od 2016 r. wysokość wynagrodzeń w Jeronimo Martins Polska wzrastała cztery razy. Dziś osoby rozpoczynające pracę w sklepach sieci Biedronka jako sprzedawcy-kasjerzy na pełen etat mogą zarobić co najmniej 2650 zł brutto, wliczając w to nagrodę za brak nieplanowanych nieobecności, by po trzech latach dojść do poziomu 2950 złotych brutto miesięcznie. Dodatkowo osoby na tym stanowisku mogą liczyć na uznaniową premię kwartalną w wysokości do 500 zł brutto w zależności od wyników.

- Myśląc o lojalności pracowników, a jednocześnie biorąc pod uwagę naszą skalę, tj. ponad 65 tys. zatrudnionych osób o różnych profilach i na rozmaitych stanowiskach, musimy pamiętać, by nasz pakiet socjalny był możliwie szeroki – dodaje Agnieszka Sokołowska. - Z naszego punktu widzenia świadczenia pozapłacowe mają stanowić konkretną wartość dla zatrudnionych i przez to budować relację z pracodawcą, poprawiać komfort życia, a kiedy to konieczne, pomagać w zmaganiu się z życiowymi wyzwaniami. Takie kompleksowe podejście przyczynia się do budowania lojalności i zaangażowania pracowników, co powoduje, że stają się oni lepszymi ambasadorami firmy - dodaje.

Agnieszka Sokołowska zwraca uwagę, że spółka ustala ponadto, z jakimi problemami i trudnościami zmagają się jej pracownicy i dąży do zapewnienia im odpowiedniego rozwiązania.

- Po zakończeniu wybranych programów socjalnych zbieramy opinie uczestników. Bardzo ważnym narzędziem jest coroczne badanie satysfakcji pracowników z realizowanych programów. To dla nas źródło inspiracji: począwszy od kierunku rozwoju działań socjalnych, co w zrealizowanych działaniach jest dobre, a co należy zmienić, aż do szczegółów np. z jakich produktów szczególnie ucieszą się w paczce świątecznej – mówi przedstawicielka Jeronimo Martins Polska.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.