PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Netto rusza z kampanią employer brandingową. Bohaterami pracownicy sieci

Sieć Netto wystartowała z nową kampanią employer brandingową, która skupia się na trzech grupach: pracownikach sklepów, magazynów i administracji. Każda z tych grup charakteryzuje się innymi potrzebami, oczekiwaniami i aspiracjami.

  • Autor: jk
  • 9 lut 2021 17:45
Netto rusza z kampanią employer brandingową. Bohaterami pracownicy sieci
Celem kampanii jest pokazanie Netto jako solidnego i godnego zaufania pracodawcy, który buduje środowisko pracy w oparciu o wartości (Fot. mat. pras.)
REKLAMA

Kampania Netto skupia się wokół prawdziwych historii, opowiadanych przez pracowników sieci. Mówią o swoich doświadczeniach w pracy, atmosferze panującej w firmie, możliwościach rozwoju, benefitach.

Różni ludzie, różne oczekiwania

Celem kampanii jest pokazanie Netto jako solidnego i godnego zaufania pracodawcy, który buduje środowisko pracy w oparciu o wartości.

- Zależało nam na tym, żeby nasza kampania była autentyczna - mówi Roman Borecki, dyrektor HR Netto Polska. - Nie chcieliśmy opowiadać w typowy sposób o warunkach i możliwościach, jakie zapewniamy naszym pracownikom. Postanowiliśmy oddać im głos. Dlatego jeszcze przed startem kampanii przeprowadziliśmy cykl spotkań i badań, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników, a także kandydatów do pracy w poszczególnych obszarach działania naszej firmy.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Netto po raz kolejny wypłaci premie pracownikom

Kampania Netto skupia się na trzech grupach: pracownikach sklepów, magazynów i administracji. Każda z tych grup charakteryzuje się innymi potrzebami, oczekiwaniami i aspiracjami.

- Wartości, które są najważniejsze dla jednej grupy pracowników czy kandydatów na pracowników, niekoniecznie znajdują się na pierwszym miejscu listy potrzeb innej grupy – mówi Roman Borecki. – Na przykład dla pracowników sklepów niezwykle ważny jest zgrany zespół i szacunek, podczas gdy dla pracowników administracji w pierwszej kolejności liczą się możliwości rozwoju i różnorodne wyzwania. W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy te potrzeby i umożliwiamy naszym pracownikom ich realizację.

Nie tylko Netto

Również Lidl Polska angażuje swój zespół podczas kampanii EB. We wrześniu 2020 r. sieć wystartowała z nową kampanią „Twoja praca na lata”. Jej bohaterami są pracownicy sieci – Magda, Monika, Maciej oraz Patryk, którzy są z firmą związani od dłuższego czasu. Pracodawca chce pokazać, że jest stabilnym i pewnym miejscem pracy, a cechy te łączy z elastycznością zatrudnienia.

Również McDonald's, wykorzystując wizerunek swoich pracowników, namawia do udziału w procesach rekrutacyjnych.

- Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów – tłumaczyła w rozmowie z PulsHR.pl Renata Prys, dyrektor HR w McDonald's.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Netto rusza z kampanią employer brandingową. Bohaterami pracownicy sieci

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.