PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

MetLife startuje z kampanią rekrutacyjną

  • Autor: AT
  • 10 paź 2019 18:04

MetLife rozpoczął kampanię, która ma na celu wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy oraz zachęcić kandydatów do pracy w tej firmie ubezpieczeniowej.

MetLife startuje z kampanią rekrutacyjną
Agent ubezpieczeniowy to odpowiedzialny i wymagający zawód, który zapewnia szerokie możliwości - mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk z MetLife. (fot.metlife.pl)
REKLAMA

"Zmieniaj na lepsze z MetLife" to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie rekrutacji do sieci sprzedaży agencyjnej MetLife.

Pierwszy etap kampanii - wizerunkowy - przedstawia opinie agentów ubezpieczeniowych i menedżerów na temat pracy w MetLife. W krótkich wypowiedziach w formie filmów dzielą się oni historiami swoich relacji z klientami i planami rozwoju kariery. Opowiadają o tym, jak starają się osiągnąć równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz jakie wsparcie ze strony MetLife i swoich przełożonych najbardziej sobie cenią.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Druga część kampanii - czysto rekrutacyjna - będzie promowana na Facebooku i Instagramie, a także wspierana kilkunastoma dodatkowymi filmami i postami na profilu MetLife Doradcy na Facebooku i MetLife Polska na LinkedInie. Z tych materiałów potencjalni agenci dowiedzą się, jak wygląda praca w sprzedaży agencyjnej MetLife, z jakimi wyzwaniami mogą się zmierzyć na początku kariery i jak mogą swoją karierę rozwijać.

- Celem naszej kampanii jest rozszerzenie wiedzy o pracy agentów oraz rekrutacja utalentowanych, ale i świadomych kandydatów na doradców. Agent ubezpieczeniowy to odpowiedzialny i wymagający zawód, który zapewnia szerokie możliwości, dlatego aby pozyskać wartościowych ludzi, trzeba im stworzyć dobre, konkurencyjne warunki do rozwoju. Wszyscy bohaterowie naszej kampanii podkreślali, że w ich pracy w MetLife najważniejsi są ludzie, z którymi współpracują, oraz klienci - mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: MetLife startuje z kampanią rekrutacyjną

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA