PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

mBank stawia na różnorodność i zatrudnia osoby 45+

  • km
  • 8 lip 2022 14:54

mBank rusza z nową kampanią employer brandingową i zachęca osoby 45+, by dołączyły do jego zespołu Contact Center w Łodzi. Firma prowadzi działania rekrutacyjne skierowane w tak otwarty sposób do przedstawicieli pokolenia X – kandydatów, którzy często są niedoceniani lub pomijani w rekrutacjach.

mBank stawia na różnorodność i zatrudnia osoby 45+
W całym mBanku osoby 40+ to 43 proc. pracowników (fot. Pixabay)
REKLAMA

W kampanii #mBankZatrudnia45+ bank postawił na współpracę z coachem Martą Siech. Działania prowadzone za pośrednictwem LinkedIn są kierowane do osób, które mają trudność ze znalezieniem odpowiedniego zatrudnienia po 45. roku życia. Kandydaci mogą liczyć na wsparcie doradcy w przygotowaniu do procesu rekrutacji. Na indywidualnych spotkaniach Marta Siech podpowiada osobom, które przeszły przygotowany przez nią proces assesmentu, jak dobrze zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Pomaga także przygotować CV spełniające współczesne standardy. 

- W Contact Center mBanku dużą wagę przywiązujemy do budowania różnorodnych zespołów, w tym także różnorodnych pod względem wieku. Chcemy aktywnie wspierać osoby 45+ w rozwoju i dodawać im wiary we własne możliwości. Mamy nadzieję, że dostrzegając potencjał tej grupy, dajemy przykład innym pracodawcom - wyjaśnia Łukasz Czekajewski, dyrektor departamentu budowania zaangażowania klientów przez kanały zdalne.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

mBank już trzeci rok z rzędu we współpracy z agencją Linkleaders prowadzi działania rekrutacyjne skierowane do tej grupy wiekowej, obalając mity dotyczące zatrudniania osób 45+.

Zobacz: Musimy zwiększyć aktywność, a robimy wszystko, by nie opłacało się pracować 

- Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdzają, że zatrudnianie osób w wieku 45+ nie tylko wpływa pozytywnie na obsługę klienta, ale – dzięki wymianie doświadczeń – na cały zespół Contact Center. Jego pracownicy powinni nie tylko rozwiązać problem klienta, ale jednocześnie kontrolować emocje i zarządzać nimi. To umiejętności, którymi często cechują się osoby z pokolenia X. Wiemy także, że nasza oferta zatrudnienia zawiera wiele elementów ważnych dla nich - dodaje Łukasz Czekajewski.

Obecnie pracownicy powyżej 40. roku życia stanowią blisko 20 proc. osób zatrudnionych w łódzkim Contact Center. W całym banku osoby 43 proc. pracowników na 40 i więcej lat.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: mBank stawia na różnorodność i zatrudnia osoby 45+

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA