LPP zatrudni 4 tysiące pracowników w ciągu 3 lat. Sukces polskiej firmy rodzinnej

- Dzięki temu, że jesteśmy firmą rodzinną możemy pracować sprawniej, bardziej twórczo i w przyjaznej atmosferze. Dla pracowników te elementy są dziś co najmniej tak samo ważne, jak wynagrodzenie - mówi Marek Piechocki, prezes LPP.

REKLAMA


Puls HR Puls HR

LPP zatrudni 4 tysiące pracowników w ciągu 3 lat. Sukces polskiej firmy rodzinnej

PODZIEL SIĘ


Autor: Aneta Kaczmarek

13 cze 2018 20:00


  • W 2017 r. wartość sprzedaży LPP wyniosła ponad 7 mld zł. W ciągu najbliższych trzech lat firma chce zwiększyć swoje przychody o ponad połowę tak.
  • Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi 8 proc. Za trzy lata udział ten ma sięgać 20 proc.
  • Firma inwestuje nie tylko w nowe technologie, ale również w pracowników. W najbliższym latach zatrudni ich 4 tysiące.

 

Firma działa w 20 krajach, posiada ponad 1700 salonów i sprzedaje 200 mln sztuk odzieży rocznie. Zarządzanie całym procesem nie byłoby możliwe, gdyby nie inwestycje w nowe technologie.

LPP już teraz jest jednym z liderów segmentu fashion tech i przewiduje rozwój w tym obszarze w kolejnych latach, umożliwiając pracownikom realizację nowych projektów.

- Idea, która będzie nam przyświecać na najbliższe trzy lata, to rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój - mówi Marek Piechocki, prezes LPP. - Mamy ambicje, aby gonić największych i wiemy, jak to zrobić. Handel przechodzi dziś prawdziwą rewolucję. Dzięki fashion tech, czyli inwestycjom w nowe technologie, chcemy być beneficjentami tej rewolucji. Przykładowo, będziemy systematycznie zwiększać naszą sprzedaż w internecie tak, aby za 3 lata jej udział sięgał 20 proc. - dodaje Piechocki.

Dziś w LPP nad projektami fashion tech pracuje 350 specjalistów z branży IT. W przyszłości ta liczba ma jeszcze wzrosnąć.

Inwestycje gdańskiej firmy w technologie sięgają 60 mln zł rocznie. Pół miliarda zł LPP zamierza przeznaczyć na inwestycje w centra logistyczne, wspierające zarówno działalność e-commerce, jak i tradycyjną sprzedaż.

Czytaj też: Przyszłość handlu należy do e-commerce

Założyciele LPP konsekwentnie rozwijają LPP jako polską firmę rodzinną, chcąc zachować jej tożsamość oraz wartości przez kolejne lata. W kulturze LPP i wartościach firmy Marek Piechocki upatruje źródła istotnej przewagi konkurencyjnej.

- Dzięki temu, że jesteśmy firmą rodzinną możemy pracować sprawniej, bardziej twórczo i w przyjaznej atmosferze. Dla pracowników te elementy są dziś co najmniej tak samo ważne, jak wynagrodzenie - mówi Marek Piechocki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

5 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

kondziu 2018-06-15 15:12:48

Firma powoli wchodzi do światowej czołówki, oby ich plany weszły w życie jak najszybciej.

zuza 2018-06-14 23:50:35

W takiej firmie to chyba znajdzie sie stanowisko dla osoby z prawie każdy wykształceniem. Działów musi być od groma.

jano 2018-06-14 14:56:34

Polski rząd powinien chuchać i dmuchać na takie firmy jak LPP, one mocno napędzają naszą gospodarkę.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.