PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

LPP zatrudni 4 tysiące pracowników w ciągu 3 lat. Sukces polskiej firmy rodzinnej

- Dzięki temu, że jesteśmy firmą rodzinną możemy pracować sprawniej, bardziej twórczo i w przyjaznej atmosferze. Dla pracowników te elementy są dziś co najmniej tak samo ważne, jak wynagrodzenie - mówi Marek Piechocki, prezes LPP.

 LPP zatrudni 4 tysiące pracowników w ciągu 3 lat. Sukces polskiej firmy rodzinnej
Firma działa w 20 krajach, posiada ponad 1700 salonów (fot.commons.wikimedia.org/Artur Andrzej)
REKLAMA
  • W 2017 r. wartość sprzedaży LPP wyniosła ponad 7 mld zł. W ciągu najbliższych trzech lat firma chce zwiększyć swoje przychody o ponad połowę tak.
  • Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi 8 proc. Za trzy lata udział ten ma sięgać 20 proc.
  • Firma inwestuje nie tylko w nowe technologie, ale również w pracowników. W najbliższym latach zatrudni ich 4 tysiące.

 

Firma działa w 20 krajach, posiada ponad 1700 salonów i sprzedaje 200 mln sztuk odzieży rocznie. Zarządzanie całym procesem nie byłoby możliwe, gdyby nie inwestycje w nowe technologie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

LPP już teraz jest jednym z liderów segmentu fashion tech i przewiduje rozwój w tym obszarze w kolejnych latach, umożliwiając pracownikom realizację nowych projektów.

- Idea, która będzie nam przyświecać na najbliższe trzy lata, to rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój - mówi Marek Piechocki, prezes LPP. - Mamy ambicje, aby gonić największych i wiemy, jak to zrobić. Handel przechodzi dziś prawdziwą rewolucję. Dzięki fashion tech, czyli inwestycjom w nowe technologie, chcemy być beneficjentami tej rewolucji. Przykładowo, będziemy systematycznie zwiększać naszą sprzedaż w internecie tak, aby za 3 lata jej udział sięgał 20 proc. - dodaje Piechocki.

Dziś w LPP nad projektami fashion tech pracuje 350 specjalistów z branży IT. W przyszłości ta liczba ma jeszcze wzrosnąć.

Inwestycje gdańskiej firmy w technologie sięgają 60 mln zł rocznie. Pół miliarda zł LPP zamierza przeznaczyć na inwestycje w centra logistyczne, wspierające zarówno działalność e-commerce, jak i tradycyjną sprzedaż.

Czytaj też: Przyszłość handlu należy do e-commerce

Założyciele LPP konsekwentnie rozwijają LPP jako polską firmę rodzinną, chcąc zachować jej tożsamość oraz wartości przez kolejne lata. W kulturze LPP i wartościach firmy Marek Piechocki upatruje źródła istotnej przewagi konkurencyjnej.

- Dzięki temu, że jesteśmy firmą rodzinną możemy pracować sprawniej, bardziej twórczo i w przyjaznej atmosferze. Dla pracowników te elementy są dziś co najmniej tak samo ważne, jak wynagrodzenie - mówi Marek Piechocki.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (7)

Do artykułu: LPP zatrudni 4 tysiące pracowników w ciągu 3 lat. Sukces polskiej firmy rodzinnej

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ginger 2018-06-30 18:32:44

    Przeczytałabym jakiś większy wywiad z panem Piechockim. Wydaje się być bardzo ułożoną osobą, z zakorzenionymi wartościami jakie zawsze wpajali mi dziadkowie i rodzice. Ciekawa postać, mało go w mediach, a wydaje się być dobrym przykładem dla młodych ludzi.

  • kowak 2018-06-28 19:59:36

    Niby na naszym podwórku każdy zna te marki, ale nie wiedziałem, że są sklepy w tylu innych krajach. Nieźle, wygląda na to, że też mamy firmę odzieżową z prawdziwego zdarzenia.

  • kondziu 2018-06-15 15:12:48

    Firma powoli wchodzi do światowej czołówki, oby ich plany weszły w życie jak najszybciej.

  • zuza 2018-06-14 23:50:35

    W takiej firmie to chyba znajdzie sie stanowisko dla osoby z prawie każdy wykształceniem. Działów musi być od groma.

  • jano 2018-06-14 14:56:34

    Polski rząd powinien chuchać i dmuchać na takie firmy jak LPP, one mocno napędzają naszą gospodarkę.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.