PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

LoveJob przygotowało wyjątkową kampanię EB. Jej sercem platforma on-line

Agencja LoveJob przygotowała kampanię employer brandingową dla Vesuvius Poland. - To było duże wyzwanie - nie ukrywa Anna Arak-Stachacz, client relationship&strategist w LoveJob.

  • Autor: KDS
  • 4 sty 2019 19:13
LoveJob przygotowało wyjątkową kampanię EB. Jej sercem platforma on-line
W kampanii udział wzięli pracownicy firmy (grafika LoveJob)
REKLAMA
  • LoveJob w ramach współpracy opracowała strategię komunikacji korporacyjnej i employer branding dla zakładów produkcyjnych oraz nowo powstałego Centrum Usług Wspólnych.
  • Poza sercem kampanii - specjalną platformą on-line - składają się na nią billboardy, plakaty, newsletter czy przyciągające oferty pracy. 
  • Działania wystartują na dniach. Na biliardach czy plakatach zobaczymy pracowników Vesuvius Poland.

- To było duże wyzwanie. Niezmiernie ważne było stworzenie takiego kodu komunikacyjnego, który będzie zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorców na lokalnym rynku i skutecznie wesprze działania rekrutacyjne - mówi Anna Arak-Stachacz, client relationship&strategist w LoveJob. - Wyjście i niejako “zaproszenie” do poznania się nawzajem z firmą i personalizacja marki firmy to strategia dotarcia do grupy docelowej, dla której liczy się szczerość i otwartość. Wierzymy, że dobór narzędzi oraz środków wyrazu przyniesie wymierne efekty i potwierdzi tym samym, że LoveJob jest w stanie zrealizować kampanie dla każdej branży - podkreśla.

Grafika: LoveJob
Grafika: LoveJob

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ramach kampanii LoveJob opracowało i wprowadziło strategię komunikacji korporacyjnej i employer branding oraz produkcję narzędzi. Jak wyjaśniają przedstawiciele LoveJob, Vesuvius jako firma B2B, zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wysokogatunkowej ceramiki, materiałów ogniotrwałych i systemów kontroli dla zastosowań przemysłowych, nie jest znana w szerokiej świadomości konsumenckiej, a więc kluczowe stało się zbudowanie propozycji wartości firmy na rynku pracy, przez co budowanie świadomości marki korporacyjnej i pracodawcy.

Aby przyciągnąć do siebie najlepszych, firma postanowiła wystartować z komunikacją skierowaną do absolwentów oraz profesjonalistów z kilkuletnim doświadczeniem. Głównym hasłem pozycjonującym jest “Poznajmy się. Vesuvius”.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: LoveJob przygotowało wyjątkową kampanię EB. Jej sercem platforma on-line

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.