PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy

• Ogłoszono wyniki EB Kreator, konkursu employer branding organizowanego przez GoldenLine.
• Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, zwycięzcami zostali zaś Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, Ikea Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med.
• Do trzeciej edycji zgłosiło się aż 100 firm, wysyłając rekordową liczbę ponad 160 zgłoszeń.

  • Autor: jk
  • 9 lut 2017 13:49
Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy
Laureaci trzeciej edycji EB Kreator. Do konkursu zgłosiło się aż 100 firm. (Fot. Mat. pras.)
REKLAMA

W tym roku firmy zgłaszały swoje projekty w 7 kategoriach: „Zakładka kariera”, „Akcja rekrutacyjna”, „Ogłoszenie rekrutacyjne”, „Kampania w social media”, „Kampania employer branding”, „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”, „Wewnętrzna kampania employer branding”. Jury przyznało również nagrodę specjalną.

Najlepsza kampania employer branding

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W kategorii „Kampania employer branding” wyróżnieni nominacjami zostali DaftCode, Accenture, mBank oraz Kontakt.io.

Najlepszą kampanią employer branding została zaś akcja Lidl Polska, prowadzona z udziałem pracowników firmy pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi”. Jury doceniło akcentowaną w kampanii transparentność pensji oferowanej obecnym i potencjalnym pracownikom, a także kompleksowe podejście do tematu oparte na wielokanałowej komunikacji.

Najlepsza zakładka kariera

Wyróżnienie w kategorii „Zakładka kariera” otrzymali Volanto, Itmagination, Terra Group, Grupa Tense, Apptension, Sokołów.

Za najlepszą zakładkę kariera uznano stronę Merixstudio, która w czytelny sposób prezentuje kandydatom najpotrzebniejsze informacje, również w wersji mobilnej. Merixstudio stawia na jasną komunikację - prosty formularz rekrutacyjny, możliwość zadania pytania do oferty i prezentacja osób odpowiedzialnych za rekrutację z ramienia HR oraz przyszłego zespołu.

Fot. merixstudio.pl
Fot. merixstudio.pl

Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne

Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Stanley Black & Decker. Jury doceniło pomysł i nieszablonowe podejście firmy do tematu ogłoszenia rekrutacyjnego. Prosty billboard umieszczony na stacji warszawskiego metra, informujący o przeniesieniu siedziby firmy z dzielnicy biznesowej (tzw. „Mordor”) do lokalizacji bliżej centrum i zawierający adres zakładki kariera przyniósł firmie wzrost nadesłanych aplikacji o 203 proc.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Re:IMHO 2017-02-15 13:52:41

    Udział jest bezpłatny, ale zwycięstwo nie wiadomo :) Prawda jest też taka, że ciężko małym/średnim przedsiębiorcom boksować się z gigantami, którzy dysponują nieporównywalnymi środkami finansowymi na tego typu kampanie. Powinno być kilka kategorii "wagowych" i sektorów działalności (ciężko mierzyć w obszarze strony www z profesjonalnymi zespołami IT u gigantów tej branży).

  • Sylwia 2017-02-10 11:49:57

    EB Kreator ocenia działania employer brandingowe a nie pracodawców. I z tego co wiem jest bezpłatny, więc certyfikatu kupić się nie da...

  • IMHO 2017-02-09 15:54:52

    Skoro to nie ocena samych pracowników to jest nic nie warta :). Tak sobie certyfikaty kupują pracodawcy.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.