Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy

• Ogłoszono wyniki EB Kreator, konkursu employer branding organizowanego przez GoldenLine.
• Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, zwycięzcami zostali zaś Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, Ikea Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med.
• Do trzeciej edycji zgłosiło się aż 100 firm, wysyłając rekordową liczbę ponad 160 zgłoszeń.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Lidl, Avon, Ikea i Future Processing. To oni najlepiej dbają o markę pracodawcy

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

9 lut 2017 13:49


W tym roku firmy zgłaszały swoje projekty w 7 kategoriach: „Zakładka kariera”, „Akcja rekrutacyjna”, „Ogłoszenie rekrutacyjne”, „Kampania w social media”, „Kampania employer branding”, „Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”, „Wewnętrzna kampania employer branding”. Jury przyznało również nagrodę specjalną.

Najlepsza kampania employer branding

W kategorii „Kampania employer branding” wyróżnieni nominacjami zostali DaftCode, Accenture, mBank oraz Kontakt.io.

Najlepszą kampanią employer branding została zaś akcja Lidl Polska, prowadzona z udziałem pracowników firmy pod hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi”. Jury doceniło akcentowaną w kampanii transparentność pensji oferowanej obecnym i potencjalnym pracownikom, a także kompleksowe podejście do tematu oparte na wielokanałowej komunikacji.

Najlepsza zakładka kariera

Wyróżnienie w kategorii „Zakładka kariera” otrzymali Volanto, Itmagination, Terra Group, Grupa Tense, Apptension, Sokołów.

Za najlepszą zakładkę kariera uznano stronę Merixstudio, która w czytelny sposób prezentuje kandydatom najpotrzebniejsze informacje, również w wersji mobilnej. Merixstudio stawia na jasną komunikację - prosty formularz rekrutacyjny, możliwość zadania pytania do oferty i prezentacja osób odpowiedzialnych za rekrutację z ramienia HR oraz przyszłego zespołu.

Fot. merixstudio.pl Fot. merixstudio.pl

Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne

Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Stanley Black & Decker. Jury doceniło pomysł i nieszablonowe podejście firmy do tematu ogłoszenia rekrutacyjnego. Prosty billboard umieszczony na stacji warszawskiego metra, informujący o przeniesieniu siedziby firmy z dzielnicy biznesowej (tzw. „Mordor”) do lokalizacji bliżej centrum i zawierający adres zakładki kariera przyniósł firmie wzrost nadesłanych aplikacji o 203 proc.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

3 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Re:IMHO 2017-02-15 13:52:41

Udział jest bezpłatny, ale zwycięstwo nie wiadomo :) Prawda jest też taka, że ciężko małym/średnim przedsiębiorcom boksować się z gigantami, którzy dysponują nieporównywalnymi środkami finansowymi na tego typu kampanie. Powinno być kilka kategorii "wagowych" i sektorów działalności (ciężko mierzyć w obszarze strony www z profesjonalnymi zespołami IT u gigantów tej branży).

Sylwia 2017-02-10 11:49:57

EB Kreator ocenia działania employer brandingowe a nie pracodawców. I z tego co wiem jest bezpłatny, więc certyfikatu kupić się nie da...

IMHO 2017-02-09 15:54:52

Skoro to nie ocena samych pracowników to jest nic nie warta :). Tak sobie certyfikaty kupują pracodawcy.