22 marca rusza nowa kampania employer brandingowa Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”. To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- DlaHandlu.pl
- •22 mar 2018 20:32

– Najważniejszą wartością i wyróżnikiem naszej firmy jest wyjątkowa kultura organizacyjna, a co za tym idzie - świetna atmosfera pracy. Wszyscy - bez względu na wiek i stanowisko - zwracamy się do siebie po imieniu i zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów. Postanowiliśmy tę zespołowość pokazać w nowej kampanii. - wyjaśnia Magdalena Rusiecka, dyrektor HR Leroy Merlin Polska. Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
W swoich dotychczasowych działaniach employer brandingowych Leroy Merlin zawsze stawiało na autentyzm i transparentność. Tak jest również w przypadku kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu”. Firma przyciąga kandydatów atutami, które – jak wynika z przeprowadzonych badań – są dla nich ważne i wyróżniają Leroy Merlin na tle konkurencji. Pokazuje m.in. że umowa o pracę to jej stały fragment gry, że nowi zawodnicy mają wpływ na grafik, że oferuje im profesjonalny trening wdrożeniowy, że w zespole Leroy Merlin mogą liczyć na akcjonariat, udział w zyskach, ciekawe benefity oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi – m.in. każdy pracownik wyposażony jest w służbowy smartfon. W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii Leroy Merlin pokazuje atmosferę entuzjazmu i zaangażowania, bliską tej panującej na boisku.
Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy.
Leroy Merlin zatrudnia w Polsce ponad 10 000 pracowników w blisko 60 sklepach zlokalizowanych w dużych i średniej wielkości miastach oraz centrali w Warszawie.


KOMENTARZE (2)