Największe i najbardziej znane firmy w Polsce otrzymały nagrody Employer Branding Excellence Awards choć w grupie tej nie zabrakło tez mniej znanych marek. Branżowi eksperci cały dzień debatowali nad sytuacją i przyszłością branży.

Przyznano 7 statuetek w 7 kategoriach oraz 27 wyróżnień, co ma być dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. I to nie tylko tych stworzonych przez globalne marki, które mają tu swoje oddziały, ale także przez mniejsze organizacje.
Organizatorzy przypomnieli, że do konkursu zgłoszono łącznie 127 projektów, blisko o połowę więcej niż w roku ubiegłym. Anna Macnar, CEO HRM Institute, inicjatora Konkursu Employer Branding Excellence Awards oraz EB Summit ocenia, że jury nie miało łatwego zadania, bo większość projektów miało ogromny potencjał.
- Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach – podsumowała Macnar w trakcie kongresu.
Lista nagrodzonych:
Strategia Employer Branding
Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk
Zwycięzca: IKEA Retail
Kampania Rekrutacyjna Offline
Wyróżnienie: ABB Business Services
Wyróżnienie: Daftcode
Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska
Wyróżnienie: Roche Polska
Zwycięzca: Lidl Polska
Kampania Internetowa
Wyróżnienie: PwC Polska
Wyróżnienie: mBank
Wyróżnienie: IKEA Retail
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Zwycięzca: Future Processing
Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Wyróżnienie: Future Processing
Wyróżnienie: Grupa Pracuj
Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden
Wyróżnienie: PKN Orlen
Zwycięzca: VELUX Polska
Innowacja Employer Branding


Słowa kluczowe
- AmRest
- Leroy Merlin
- mBank
- PwC
- Infosys
- PKN Orlen
- McDonald's
- Ikea Retail
- Lidl
- Roche Polska
- Anna Macnar
KOMENTARZE (0)