PARTNERZY PORTALU

Które firmy i zespoły najlepiej dbają o employer branding? Oto wyniki konkursu

  • Justyna Sobolak
    JS
  • 8 cze 2018 19:28

Największe i najbardziej znane firmy w Polsce otrzymały nagrody Employer Branding Excellence Awards choć w grupie tej nie zabrakło tez mniej znanych marek. Branżowi eksperci cały dzień debatowali nad sytuacją i przyszłością branży.

Które firmy i zespoły najlepiej dbają o employer branding? Oto wyniki konkursu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA

Przyznano 7 statuetek w 7 kategoriach oraz 27 wyróżnień, co ma być dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. I to nie tylko tych stworzonych przez globalne marki, które mają tu swoje oddziały, ale także przez mniejsze organizacje.  

Organizatorzy przypomnieli, że do konkursu zgłoszono łącznie 127 projektów, blisko o połowę więcej niż w roku ubiegłym. Anna Macnar, CEO HRM Institute, inicjatora Konkursu Employer Branding Excellence Awards oraz EB Summit ocenia, że jury nie miało łatwego zadania, bo większość projektów miało ogromny potencjał.

- Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji  w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach – podsumowała Macnar w trakcie kongresu.

Lista nagrodzonych:

Strategia Employer Branding 

Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska

Wyróżnienie: Roche Polska

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk

Zwycięzca: IKEA Retail

 

Kampania Rekrutacyjna Offline 

Wyróżnienie: ABB Business Services

Wyróżnienie: Daftcode

Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska

Wyróżnienie: Roche Polska

Zwycięzca: Lidl Polska

 

Kampania Internetowa 

Wyróżnienie: PwC Polska

Wyróżnienie: mBank

Wyróżnienie: IKEA Retail

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Zwycięzca: Future Processing

 

Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa 

Wyróżnienie: Future Processing

Wyróżnienie: Grupa Pracuj

Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden

Wyróżnienie: PKN Orlen

Zwycięzca: VELUX Polska

 

Innowacja Employer Branding 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Które firmy i zespoły najlepiej dbają o employer branding? Oto wyniki konkursu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA