PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Jak przyciągnąć ludzi? Employer branding atakuje z każdej strony

Heineken, Lidl, EY czy Randstad i Amazon. Na rynku pracy niemal wszystkim brakuje kandydatów. Dlatego też firmy próbują przyciągnąć talenty poprzez employer branding. Oto 10 najciekawszych kampanii, które powstały w ostatnim czasie.

Randstad

Kampania Randstad pod hasłem „Kariera bez dylematów” kierowana jest do osób pracujących w obszarze sprzedaży, dotychczas niezwiązanych zawodowo z branżą rekrutacyjną. Stworzono specjalną stronę internetową, na której umieszczane są oferty pracy oraz historie pracowników.



Kampania realizowana jest także przy wsparciu bannerów reklamowych z wykorzystaniem mechanizmów reklamowych serwisu Facebook oraz Google Display Network. W ramach akcji Randstad podejmuje także niestandardowe działania - na jednym z portali pracy potencjalni kandydaci mogą znaleźć nietypowe ogłoszenie o pracę pod nazwą Łowca Kontraktów.

W pierwszej odsłonie kampanii rekrutacyjno-wizerunkowej, agencja Randstad sprzedawała oferty pracy na Allegro oraz zachęcała studentów do udziału w akcji za pomocą luster.

REKLAMA

    

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak przyciągnąć ludzi? Employer branding atakuje z każdej strony

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.