PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu
COVID-19: SZCZEPIENIA, RESTRYKCJE, LIMITY. WSZYSTKIE INFORMACJE W JEDNYM MIEJSCU

ING rusza z nową kampanią wizerunkową

ING startuje z nową kampanią employer brandingową, która ma pokazać przede wszystkim kulturę organizacyjną firmy.

  • km
  • 21 paź 2021 10:23
ING rusza z nową kampanią wizerunkową
ING startuje z nową kampanią employer brandingową (fot. mat. pras.)
REKLAMA

- Marka pracodawcy to odzwierciedlenie tego, jak pracuje się w naszej firmie i jak wygląda nasza kultura organizacyjna. Zapytaliśmy pracowników, co myślą o pracy w ING i aż 91 proc. młodych osób przyznało, że jako pracodawca doceniamy kreatywność i pomysłowość. Z kolei 84 proc. pracowników, docenia, że może pracować z zespołami z dowolnego kraju, a 79 proc. - że można u nas liczyć na wzajemne wsparcie - wyjaśnia odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim Barbara Pasterczyk.

Głosy pracowników postanowiono wykorzystać, tworząc nową kampanię.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W tej kampanii postanowiliśmy oddać głos pracownikom, a ich opinie na temat pracy w ING zainspirowały nas do podkreślenia, dlaczego właśnie z nami łatwiej jest robić swoje - dodaje Barbara Pasterczyk.

Jak komentuje Maja Chabińska-Rossakowska, dyrektor HR w ING, kultura organizacja to jeden z podstawowych elementów przyciągających utalentowanych pracowników.

 - ING jest miejscem, w którym organizację tworzą ludzie, dlatego to właśnie im powierzamy również kreowanie naszej marki pracodawcy. W kampanii employer brandingowej, ale też w bieżącej komunikacji na pytania związane z pracą w ING odpowiadamy wspólnie z pracownikami. To jeden z wielu sposobów, które pozwalają nam razem budować przyszłość ING i kształtować nasze miejsce pracy – komentuje - Praca z nami to szansa na rozwój w różnych kierunkach. Niezależnie od roli, miasta czy kraju łączą nas te same wartości i zachowania, które promujemy. I chociaż rozwój każdego z nas jest w jego własnych rękach, jako organizacja aktywnie wspieramy ścieżki karier, także te, które biegną z dala od utartych szlaków - dodaje.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, które zostały zaplanowane w formie reklam zewnętrznych w największych miastach w Polsce oraz działania wizerunkowo-rekrutacyjne prowadzone w internecie i mediach społecznościowych. Całość uzupełnią m.in. filmy oraz cykl artykułów z udziałem pracowników.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ING rusza z nową kampanią wizerunkową

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.