PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Ikea oczami pracowników. Startuje nowa kampania firmy

  • km
  • 27 paź 2022 12:34

Różne miejsca pracy i ścieżki rozwoju, ale jedna marka i budowane wokół niej wartości – tak połączono historie bohaterek i bohaterów w reportażu Ikei pt. „Znaczy więcej”. To pierwsza produkcja filmowa w Ikei, w której pracownicy i pracowniczki pokazują od kuchni pracę w dużej firmie.

Ikea oczami pracowników. Startuje nowa kampania firmy
Tytuł filmu bezpośrednio odnosi się do nazwy platformy komunikacyjnej „Praca w IKEA. Znaczy więcej” (fot. mat. pras.)
REKLAMA

Reportaż jest częścią projektu „IKEA. Akcja!”, realizowanego w firmie od roku.

- IKEA. Akcja! to projekt, który zaangażował wiele osób z naszej organizacji. W zależności od etapu projektu, brali oni udział między innymi w pracach koncepcyjnych czy spotkaniach grupy reżyserskiej. W trakcie trwania projektu zorganizowaliśmy także wewnętrzny konkurs dla pracowniczek i pracowników, który polegał na przygotowaniu krótkiego filmu o tym, co dla nich oznacza praca w IKEA. Produkcje wybrane przez komisję konkursową zostały poddane głosowaniu, w które włączyło się ponad 20 proc. wszystkich osób zatrudnionych w IKEA Retail - tłumaczy Aleksandra Hajecka, liderka ds. pozyskiwania talentów i budowania marki pracodawcy w IKEA Retail w Polsce.

Zobacz: Nie chcą, ale muszą. Przed tą zmianą firmy nie uciekną

Bohaterzy filmu Dominika, Tsezar, Bernadeta i Józef prezentują z własnej perspektywy – oczami pracowników – pracę w firmie.

- Uzyskanie autentyczności i naturalności bohaterów to dla mnie jeden z najważniejszych aspektów tworzenia reportaży i dokumentów. Zawsze chcę ich jak najlepiej poznać oraz sprawić, aby czuli się w moim towarzystwie komfortowo. Mało mówię i dużo słucham. Staram się niczego nie sugerować i nadmiernie nie kreować. Podążam za to za ludźmi i historią. W trakcie pracy nad filmem jestem sobą i dzięki temu bohaterzy zaczynają czuć się swobodnie – mówi Szymon Wasylów, reżyser i scenarzysta filmu „Znaczy więcej”.

W reportażu zaprezentowano historie osób, które w sposób szczególny wyróżniają się m.in. swoim zaangażowaniem w pracę oraz postawą wobec koleżanek i kolegów z Ikei.

 

Tytuł filmu bezpośrednio odnosi się do nazwy platformy komunikacyjnej „Praca w IKEA. Znaczy więcej”, która wystartowała w Polsce w kwietniu 2021 r. Jej celem jest budowanie marki pracodawcy poprzez podkreślanie, że każdy z pracowników i pracowniczek Ikei może mieć pozytywny wpływ na siebie i swoje otoczenie.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ikea oczami pracowników. Startuje nowa kampania firmy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA