Fabryka farb Śnieżka inauguruje akcję ambasadorską

21 listopada zainaugurowano, pierwszą w historii Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka, kampanię marki pracodawcy. Pod hasłem "Moja przyszłość w jasnych barwach" znajdziemy video, oferty pracy i nową odsłonę rekrutacji fabryki farb.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Fabryka farb Śnieżka inauguruje akcję ambasadorską

Głównym elementem przekazu Śnieżki są autentyczne historie członków zespołu, którzy opowiadają o firmie z perspektywy swoich stanowisk. To opowieści o codzienności, z jaką zmaga się załoga fabryki i jej sprzedawcy.

Bohaterami nowych video są pracownicy pięciu różnych działów firmy, którzy zdecydowali się być ambasadorami Śnieżki: Ania, Małgosia, Darek, Marcin oraz Dominik.

Czytaj też: Rekordowe zyski Śnieżki po trzech kwartałach

Przygotowanie realizacji filmowych było poprzedzone szeregiem badań - zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych w firmie. 

- Prace nad naszą koncepcją EB zaczęły się od zadania sobie pytania, gdzie jesteśmy jako pracodawca. W tym celu przeprowadziliśmy szereg badań wewnętrznych, których wyniki pokazały nam, jak nasi pracownicy postrzegają firmę, za co ją cenią, a także co chcieliby zmienić. Była to też okazja do zbadania percepcji przyjętych wartości organizacyjnych oraz wstępne zidentyfikowanie wizerunku Śnieżki jako pracodawcy. Inaczej mówiąc, uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie, za co pracownicy lubią Śnieżkę i co sprawia, że dobrze im się tutaj pracuje - opowiada Patrycja Radwańska, strateg HR Business Partner FFiL Śnieżka.

Wyniki tych analiz, w połączeniu z pracami wewnętrznych zespołów warsztatowych i badaniami zewnętrznymi, pozwoliły na zbudowanie podwalin do komunikacji Employer Branding Śnieżki, a następnie do przygotowania spotów.

Wielka, ale i długo przygotowywana zmiana

Kampania marki pracodawcy Śnieżki jest zwieńczeniem długiej drogi wewnętrznych przemian oraz konsekwentnego budowania kultury organizacyjnej w firmie. To także odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie Śnieżki na pracowników wynikające z jej dynamicznego rozwoju. Grupa Kapitałowa Śnieżka zatrudnia aktualnie ponad tysiąc osób i niezmiennie chce przyciągać na pokład najlepszych specjalistów. Historie ambasadorów pokazują, że swoją „przyszłość w jasnych barwach” w Śnieżce odnajdą ludzie o bardzo różnych motywacjach i potrzebach.

Filmy dostępne są na nowej stronie Śnieżki poświęconej rekrutacji i prezentacji firmy jako atrakcyjnego pracodawcy (kariera.sniezka.pl). Serwis łączy funkcje rekrutacyjne i wizerunkowe. To miejsce, gdzie kandydaci odnajdą aktualne ogłoszenia i poznają firmę bliżej. Przekaz kampanii Śnieżki dotrze do grup docelowych również poprzez m.in. media społecznościowe oraz podczas wydarzeń rekrutacyjnych.

Na potrzeby kampanii oraz przyszłej komunikacji Employer Branding Śnieżka znacząco rozbudowała swoją obecność w mediach społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Ar2r 2018-11-24 00:39:42

Czy są kampanię licealistów ? Czy ktoś myśli o zatrudnieniu 35 letnich staruszków ? NIE Bo zarówno kampanie jak i samą rekrutację robią 26latkowie dla swoich kolegów. I paranoja się powiela !

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.