×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Employer branding zaczyna się i kończy wewnątrz organizacji. Pandemia to udowodniła

Budowanie wizerunku pracodawcy w czasach, kiedy o dobrych pracowników było wyjątkowo trudno, stało się standardem. Jak będzie wyglądał employer branding po pandemii? Na to pytanie odpowiada m.in. Joanna Kucharska (Sii), Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec), Anna Dudzińska (Velux), Gabriela Kahl (CCC), Magdalena Jankowska (O-I Glass).

Paulina Łączek-Ciećwierz, prezes Recruitment International Consulting Group (RICG)

Pandemia to czas weryfikacji wiarygodności strategii employer brandingowych. Pracownicy oceniają firmy za sposób komunikacji z nimi w czasie kryzysu. Informowanie o ewentualnych wypowiedzeniach, cięciach pensji, sytuacji firmy czy planach będzie wpływać na opinie o pracodawcy. W zdigitalizowanej rzeczywistości opinie te coraz częściej przenoszą się na portale społecznościowe czy inne serwisy.

Pandemia to bezprecedensowa sytuacja dla większości biznesów, co spowodowało początkowo serię chaotycznych decyzji w wielu firmach. Dziś działamy w nowej normalności, w której znaczenie działań employer brandingowych w kontekście przyciągania kandydatów będzie rosło. Pozyskanie talentów do firmy wymaga transparentnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej - w ten sposób organizacje zapewniają m.in. o dobrych warunkach pracy, możliwościach rozwoju i w efekcie przyciągają do siebie liderów rynkowych. Koronawirus spowodował przeniesienie komunikacji face to face do świata online. Już dziś część korporacji organizuje live’y na Facebooku czy stories na Instagramie dla potencjalnych pracowników czy stażystów.

Ciężko oceniać czy budżety się zmienią czy utrzymają na podobnym poziomie, ale z pewnością trend digitalizacji komunikacji z pracownikami i kandydatami będzie nam towarzyszył w 2021 roku. (Fot. mat. pras.)

REKLAMA

       

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Employer branding zaczyna się i kończy wewnątrz organizacji. Pandemia to udowodniła
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA