PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Employer branding zaczyna się i kończy wewnątrz organizacji. Pandemia to udowodniła

Budowanie wizerunku pracodawcy w czasach, kiedy o dobrych pracowników było wyjątkowo trudno, stało się standardem. Jak będzie wyglądał employer branding po pandemii? Na to pytanie odpowiada m.in. Joanna Kucharska (Sii), Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec), Anna Dudzińska (Velux), Gabriela Kahl (CCC), Magdalena Jankowska (O-I Glass).

Marta Florczak, dyrektor zasobów ludzkich w Auchan Retail Polska

Z pewnością czasy pandemii pokażą, które firmy lepiej, a które gorzej poradziły sobie w takiej sytuacji. Na pewno liczyć się będzie dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie, tak pracowników, jak i klientów. Taka symetria działania na pewno będzie w cenie. Głównym kierunkiem będzie właśnie zdrowie i dobre samopoczucie w pracy.

W Auchan skupimy się przede wszystkim na rozwoju nowych kompetencji wśród pracowników zapewniających serwis online dla klientów. Nasza strategia Auchan do roku 2022 będzie nadal realizowana, a w obszarze HR będzie to między innymi budowanie pasji do dobrych produktów, przede wszystkim żywnościowych. Jesteśmy w trakcie procesu głębokich zmian naszej kultury organizacyjnej, skupiamy się szczególnie na spójności działań, na ukierunkowaniu energii naszych zespołów właśnie w stronę spójnych priorytetów, równocześnie stawiając na ich otwartość i bliskość z lokalnym klientem. (Fot. mat. pras.)

REKLAMA

       

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Employer branding zaczyna się i kończy wewnątrz organizacji. Pandemia to udowodniła

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.