PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Employer branding zaczyna się i kończy wewnątrz organizacji. Pandemia to udowodniła

Budowanie wizerunku pracodawcy w czasach, kiedy o dobrych pracowników było wyjątkowo trudno, stało się standardem. Jak będzie wyglądał employer branding po pandemii? Na to pytanie odpowiada m.in. Joanna Kucharska (Sii), Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec), Anna Dudzińska (Velux), Gabriela Kahl (CCC), Magdalena Jankowska (O-I Glass).

Sylwia Pawełczyk-Maśluk, SVP Talent & Culture Northern Europe, członek zarządu Accor Services Poland

Paradoksalnie „najlepszy” dla budowania employer brandingu był rok 2020. Wszystko co firmy zrobiły, bądź czego nie zrobiły dla swoich pracowników w tych arcytrudnych miesiącach, będzie stanowić kapitał lub obciążenie, w zależności od sytuacji. Jeśli pracownicy byli przez pracodawcę wspierani, jeśli mieli stały kontakt i informacje z firmy, pomimo pracy zdalnej, jeśli managerowie udźwignęli zarządzanie na odległość zespołem itd., jestem przekonana, że firma zdobyła sobie w tym czasie lojalność, o którą byłoby dużo trudniej przed pandemią. I odwrotnie oczywiście. Jeśli pracodawca zwolnił od razu połowę załogi, przestał płacić wynagrodzenia itd., nie może liczyć na dobry wizerunek ani wśród byłych, ani wśród potencjalnych pracowników.

Myślę, że w 2021 roku natomiast pracodawcy będą się głównie koncentrować na dobrostanie fizycznym i psychicznym swoich pracowników i poprzez te działania zachęcać nowych i motywować obecnych pracowników. Nie ma wątpliwości, że powrót do pracy w biurze, nawet w części, będzie wyzwaniem, że koszty społeczne i psychiczne dla pracowników po pandemii objawią się w pełni dopiero w przyszłym roku i to, jak będziemy w stanie wesprzeć nasze zespoły, będzie wyznacznikiem naszej „jakości” jako pracodawcy, a także jednym z ważniejszych wyznaczników dla osiągania wyników firmy.(fot. mat. pras.)

REKLAMA

       

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Employer branding zaczyna się i kończy wewnątrz organizacji. Pandemia to udowodniła

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.