Sabre Polska zdecydowało, z kim chce realizować swoją strategię employer branding. Wybrano Employer Branding Institute. Obok standardowej współpracy umowa między firmami obejmuje wyznaczenie kierunku strategicznego i wypracowanie EVP.

Sabre jest firmą technologiczną dla branży turystycznej. Dostarcza oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzeniach mobilnych. Właśnie zdecydowała, że wejdzie we współpracę dla dobra swojego wizerunku. Sabre podpisała umowę o employer brandingu z Employer Branding Institute.
- Jednym z kluczowych elementów, który pomaga odnieść firmom sukces na dzisiejszym rynku pracy, jest dobra rozpoznawalność marki pracodawcy - mówił Sebastian Drzewiecki, dyrektor Sabre Polska. Przypomina on, że to obeznanie się z marką osobom pomaga zrozumieć potencjalnym kandydatkom i kandydatom wartości firmy oraz jej kulturę. - Jestem przekonany że nasze strategiczne partnerstwo z Employer Branding Institute pomoże nam umocnić naszą pozycję w naszym regionie - dodaje.
Employer Branding Institute jest agencją specjalizującą się w budowaniu wizerunku marki pracodawcy, w oparciu o dane. Powstała w 2011 r. wspiera wiedzą i doświadczeniem ponad 100 dużych pracodawców w strategiach i kampaniach.
- Cieszymy się, że Sabre dołączyło do grona naszych klientów, aby w sposób bardzo świadomy podejść do strategii employer branding - mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.
O strategię zadba head of strategy agencji - Kinga Makowska. Za koordynację działań odpowiedzialny będzie creative strategist Bartosz Furtak, zaś za całościową współpracę i obsługę client service manager Kaja Gryciak. Zespół uzupełnia troje specjalistów, profesjonalistów w zakresie badań i analiz.
Ze strony Sabre Polska projekt będzie koordynował zespół składający się z przedstawicieli kadry zarządzającej, HR, rekrutacji i komunikacji.
Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa.



KOMENTARZE (0)