PARTNER PORTALU partner portalu

Employer Branding Institute i Sabre Polska razem dla dobra wizerunku

Sabre Polska zdecydowało, z kim chce realizować swoją strategię employer branding. Wybrano Employer Branding Institute. Obok standardowej współpracy umowa między firmami obejmuje wyznaczenie kierunku strategicznego i wypracowanie EVP.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Employer Branding Institute i Sabre Polska razem dla dobra wizerunku

Sabre jest firmą technologiczną dla branży turystycznej. Dostarcza oprogramowanie, systemy rezerwacyjne czy systemy dostępne na urządzeniach mobilnych. Właśnie zdecydowała, że wejdzie we współpracę dla dobra swojego wizerunku. Sabre podpisała umowę o employer brandingu z Employer Branding Institute.

- Jednym z kluczowych elementów, który pomaga odnieść firmom sukces na dzisiejszym rynku pracy, jest dobra rozpoznawalność marki pracodawcy - mówił Sebastian Drzewiecki, dyrektor Sabre Polska. Przypomina on, że to obeznanie się z marką osobom pomaga zrozumieć potencjalnym kandydatkom i kandydatom wartości firmy oraz jej kulturę. - Jestem przekonany że nasze strategiczne partnerstwo z Employer Branding Institute pomoże nam umocnić naszą pozycję w naszym regionie - dodaje.

Employer Branding Institute jest agencją specjalizującą się w budowaniu wizerunku marki pracodawcy, w oparciu o dane. Powstała w 2011 r. wspiera wiedzą i doświadczeniem ponad 100 dużych pracodawców w strategiach i kampaniach.

- Cieszymy się, że Sabre dołączyło do grona naszych klientów, aby w sposób bardzo świadomy podejść do strategii employer branding - mówi Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.

O strategię zadba head of strategy agencji - Kinga Makowska. Za koordynację działań odpowiedzialny będzie creative strategist Bartosz Furtak, zaś za całościową współpracę i obsługę client service manager Kaja Gryciak. Zespół uzupełnia troje specjalistów, profesjonalistów w zakresie badań i analiz.

Ze strony Sabre Polska projekt będzie koordynował zespół składający się z przedstawicieli kadry zarządzającej, HR, rekrutacji i komunikacji.

Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.