PARTNER PORTALU partner portalu

Danone rusza z pierwszą kampanią EB dla całej grupy. W jej centrum pracownicy

Danone wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową dla grupy. Prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Danone rusza z pierwszą kampanią EB dla całej grupy. W jej centrum pracownicy

  • W kampanii główną rolę odgrywają pracujący w spożywczym konglomeracie. Jak przekonują informujący o kampanii, pracownicy mieli kluczowy wpływ na finalny kształt publikacji tworzących kampanię.
  • Oddając głos pracownikom Danone podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju.

W pierwszej wspólnej dla całej grupy Danone kampanii employer brandingowej, pracownicy opowiadają o swoim miejscu pracy. Podkreślają silne relacje międzyludzkie w ich pracy. Stąd hasło przewodnie kampanii "Nasz Danone jest dla Ciebie". W założeniu podkreśla osobisty stosunek pracowników do firmy, ale też ich otwartość, co szczególnie cenią osoby dołączające do firmy.

Nowy spot portretuje aż pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym.

Grupę Danone w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia).

Czytaj też: Polacy szukają lepszej pracy nie tylko ze względu na zarobki

- Tak szeroka skala i kompleksowość działania firmy niesie ze sobą liczne korzyści dla pracowników, którzy rozwijając swoją ścieżkę kariery mogą zdobywać bogate doświadczenie w różnych działach i spółkach - mówi Magda Dybska-Tabor, dyrektor HR dla grupy Danone w Polsce, krajach bałtyckich i krajach nordyckich.

Przekonuje ona, że Danone zaprasza do swoich zespołów ludzi o ciekawych doświadczeniach, osobowościach i potrzebach zawodowych. Temu też służy właśnie zainaugurowana akcja.

- Niezwykła otwartość pracowników pozwoliła nam oprzeć kampanię na autentycznych historiach i osobistych wypowiedziach, dzięki czemu przedstawiamy jaki naprawdę jest w naszych spółkach i jak wyjątkowych ludzi można tu spotkać - dodaje Dybska-Tabor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.