PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Danone rusza z pierwszą kampanią EB dla całej grupy. W jej centrum pracownicy

  • Gabriel Paździor
    GP
  • 18 wrz 2019 12:28

Danone wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową dla grupy. Prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom.

Danone rusza z pierwszą kampanią EB dla całej grupy. W jej centrum pracownicy
Danone w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób. (fot. Danone/materiały prasowe)
REKLAMA
  • W kampanii główną rolę odgrywają pracujący w spożywczym konglomeracie. Jak przekonują informujący o kampanii, pracownicy mieli kluczowy wpływ na finalny kształt publikacji tworzących kampanię.
  • Oddając głos pracownikom Danone podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju.

W pierwszej wspólnej dla całej grupy Danone kampanii employer brandingowej, pracownicy opowiadają o swoim miejscu pracy. Podkreślają silne relacje międzyludzkie w ich pracy. Stąd hasło przewodnie kampanii "Nasz Danone jest dla Ciebie". W założeniu podkreśla osobisty stosunek pracowników do firmy, ale też ich otwartość, co szczególnie cenią osoby dołączające do firmy.

Nowy spot portretuje aż pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Grupę Danone w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia).

Czytaj też: Polacy szukają lepszej pracy nie tylko ze względu na zarobki

- Tak szeroka skala i kompleksowość działania firmy niesie ze sobą liczne korzyści dla pracowników, którzy rozwijając swoją ścieżkę kariery mogą zdobywać bogate doświadczenie w różnych działach i spółkach - mówi Magda Dybska-Tabor, dyrektor HR dla grupy Danone w Polsce, krajach bałtyckich i krajach nordyckich.

Przekonuje ona, że Danone zaprasza do swoich zespołów ludzi o ciekawych doświadczeniach, osobowościach i potrzebach zawodowych. Temu też służy właśnie zainaugurowana akcja.

- Niezwykła otwartość pracowników pozwoliła nam oprzeć kampanię na autentycznych historiach i osobistych wypowiedziach, dzięki czemu przedstawiamy jaki naprawdę jest w naszych spółkach i jak wyjątkowych ludzi można tu spotkać - dodaje Dybska-Tabor.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Danone rusza z pierwszą kampanią EB dla całej grupy. W jej centrum pracownicy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA