Content marketing wkracza do świata HR

Jeżeli chcesz się wyróżnić na rynku, dotrzeć do potencjalnych klientów i pozostać w ich świadomości na dłużej - zbuduj wizerunek eksperta w branży HR poprzez tworzenie merytorycznych i angażujących treści.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Content marketing wkracza do świata HR

PODZIEL SIĘ


Autor: aw

14 wrz 2017 11:20


• Content marketing to jeden z najważniejszych trendów we współczesnej reklamie internetowej.

• To tzw. marketing treści, czyli strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.

• Jak się okazuje, content marketing doskonale odnajduje się też w świecie HR.

Zgodnie z założeniem content marketing nie jest typową reklamą skłaniająca do zakupu. Raczej odpowiada potrzeby potencjalnych odbiorców i reaguje na nie za pomocą ciekawych treści.

Użyteczna i merytoryczna treść przyciąga uwagę, wzbudza zainteresowanie i pozwala budować długotrwałe relacje. Między innymi z tego względu właśnie content marketing doskonale odnajduje się w świecie HR, który jest mocno ukierunkowany na dzielenie się wiedzą ekspercką, rozwój oraz wymianę doświadczeń.

Content marketing w HR - co możesz zyskać, tworząc wartościowe treści?

Budowanie pozycji eksperta jest w środowisku HR niezwykle ważne. Publikując teksty, które są poszukiwane przez potencjalnych klientów, zaprasza się ich do długofalowej relacji, wzmacnia więzi.

- Zainspirowani czytelnicy chętnie powracają, utrzymują kontakt i sięgają po większą dawkę wiedzy oraz informacji. Użyteczne i angażujące treści pozwalają prowadzić dialog. Odbiorcy mogą przecież komentować artykuły, podejmować dyskusje i wyrażać własne opinie – wyjaśniają przedstawiciele firmy HRTools.pl

Jak content marketing działa w środowisku HR?

Prowadzący agencję pośrednictwa pracy lub doradztwa personalnego mogą zbudować wizerunek eksperta w oczach potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i współpracowników np. prowadziac własnego bloga eksperckiego i za pomocą przydatnych artykułów udzielać niezbędnych porad oraz wskazówek.

Można dzielić się własnymi spostrzeżeniami, mówić o stosowanych rozwiązaniach i najnowszych trendach w branży HR. Co ważne przekaz powinien być profilowany, w zależności od tego, do jakiej grupy docelowej jest kierowany.

Cały sekret content marketingu polega na tym, że wykorzystuje on inbound marketing, a więc strategię, która sprawia, że klienci trafiają do danej firmy sami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.