Jeżeli chcesz się wyróżnić na rynku, dotrzeć do potencjalnych klientów i pozostać w ich świadomości na dłużej - zbuduj wizerunek eksperta w branży HR poprzez tworzenie merytorycznych i angażujących treści.

• Content marketing to jeden z najważniejszych trendów we współczesnej reklamie internetowej.
• To tzw. marketing treści, czyli strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.
• Jak się okazuje, content marketing doskonale odnajduje się też w świecie HR.
Zgodnie z założeniem content marketing nie jest typową reklamą skłaniająca do zakupu. Raczej odpowiada potrzeby potencjalnych odbiorców i reaguje na nie za pomocą ciekawych treści.
Użyteczna i merytoryczna treść przyciąga uwagę, wzbudza zainteresowanie i pozwala budować długotrwałe relacje. Między innymi z tego względu właśnie content marketing doskonale odnajduje się w świecie HR, który jest mocno ukierunkowany na dzielenie się wiedzą ekspercką, rozwój oraz wymianę doświadczeń.
Content marketing w HR - co możesz zyskać, tworząc wartościowe treści?
Budowanie pozycji eksperta jest w środowisku HR niezwykle ważne. Publikując teksty, które są poszukiwane przez potencjalnych klientów, zaprasza się ich do długofalowej relacji, wzmacnia więzi.
- Zainspirowani czytelnicy chętnie powracają, utrzymują kontakt i sięgają po większą dawkę wiedzy oraz informacji. Użyteczne i angażujące treści pozwalają prowadzić dialog. Odbiorcy mogą przecież komentować artykuły, podejmować dyskusje i wyrażać własne opinie – wyjaśniają przedstawiciele firmy HRTools.pl
Jak content marketing działa w środowisku HR?
Prowadzący agencję pośrednictwa pracy lub doradztwa personalnego mogą zbudować wizerunek eksperta w oczach potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i współpracowników np. prowadziac własnego bloga eksperckiego i za pomocą przydatnych artykułów udzielać niezbędnych porad oraz wskazówek.
Można dzielić się własnymi spostrzeżeniami, mówić o stosowanych rozwiązaniach i najnowszych trendach w branży HR. Co ważne przekaz powinien być profilowany, w zależności od tego, do jakiej grupy docelowej jest kierowany.
Cały sekret content marketingu polega na tym, że wykorzystuje on inbound marketing, a więc strategię, która sprawia, że klienci trafiają do danej firmy sami.


KOMENTARZE (0)