Coca-Cola szuka przedstawicieli handlowych. Rusza z nową kampanią wizerunkową

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem REDefine Your  Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych - podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Coca-Cola szuka przedstawicieli handlowych. Rusza z nową kampanią wizerunkową

Kampania spółki Coca-Cola HBC odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży.

Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję employerbrandingową MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. To co ich łączy, to chęć podejmowania nowych wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji nowych celów. Dla tego typu osób sukces to radość, satysfakcja i jednocześnie impuls do wyznaczania sobie nowych celów.

Czytaj też: Coca-Cola od Polski rozpoczyna nową, wielką kampanię społeczną

- Dla takich właśnie osób - ambitnych, z dużym potencjałem i chęcią awansu, które stale poszukują nowych wyzwań - Coca-Cola HBC jako pracodawca jest źródłem motywacji i możliwości ciągłego rozwoju - komentuje Liza Shybanova, dyrektor ds. HR na Polskę i Kraje Bałtyckie w Coca-Cola HBC. - Mamy wiele przykładów karier, które rozpoczynają się od stanowiska młodszego specjalisty ds. rozwoju rynku, a prowadzą do ról liderskich, trenerskich lub menedżerskich - dodaje.

Kampania będzie widoczna w kanałach cyfrowych, m.in. na Facebooku i w reklamach Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu, w wybranych miastach w Polsce, pojawią się billboardy, a do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych.

Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja MJCC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Doszedłem z tego korpostatku 2019-08-11 10:44:42

Już niebawem ukaże się artykuł, który uświadomi Wszystkim jak podłym pracodawcą jest CC. Dokładnie mowa będzie o sposobach zarządzania przez jednego z dyrektorów, jak psychologicznie wykańcza młodych ludzi których zwalnia z dnia na dzień za nierealizowanie rzeczy niemożliwych do zrobienia. Na próbę zapraszam kazdego do aplikowania aby samodzielnie się o tym przekonać...

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.