PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Chcą przełamać stereotypy. Udowadniają, że to świetna branża dla kobiet

„Tak pracują #Zawodowcy” to hasło nowej, powstałej w Polsce kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach - w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

  • Autor: jk
  • 27 lip 2021 15:30
Chcą przełamać stereotypy. Udowadniają, że to świetna branża dla kobiet
W kampanię zaangażowały się operatorki wózków widłowych, m.in. Magdalena Chudzińska - na zdj. (Fot. mat. pras.)
REKLAMA

Nowa kampania FM Logistic ma wesprzeć ewolucję postrzegania pracy w branży logistycznej jako interesującej, dającej realną możliwość rozwoju i satysfakcję, bez względu na wiek czy płeć. Dlatego, zamiast modeli czy aktorów, w działania wizerunkowe zaangażowani zostali pracownicy firmy. I tak bohaterami kampanii zostali przedstawiciele i przedstawicielki różnych działów i specjalizacji, na wszystkich poziomach organizacji. Łączy ich jednak to, że lubią swoją pracę i są dobrzy w tym, co robią.

Czytaj też: Kobiety w nieoczywistych zawodach. Branża morska, transport czy logistyka chcą je zatrudniać

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

FM zawodowcy. materiał prasowy.jpg
FM zawodowcy. materiał prasowy.jpg

- Obok wzmocnienia wizerunku FM Logistic jako atrakcyjnego pracodawcy chcemy też odczarować pracę w logistyce jako zajęcia typowego dla mężczyzn. W kampanię zaangażowały się m.in. nasze operatorki wózków widłowych czy spedytorki, które są rewelacyjne w swoim fachu i dumne z tego, czym się zajmują – mówi Dawid Strzyżak, recruitment & employer branding manager Central Europe w FM Logistic.

Kampania, poza realizacją celów wizerunkowych, będzie m.in. wspierać rekrutację do nowych oraz już istniejących lokalizacji FM Logistic, w tym w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem firmy. W najbliższych miesiącach planowane są bowiem dalsze rekrutacje, a do końca roku FM Logistic w Polsce planuje powiększyć swój zespół o kolejnych kilkaset osób. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.

FM Logistic to niejedyna firma, która stawia na kobiety. Niedawno grupa Deutsche Post DHL ogłosiła globalną strategię, której jednym z kluczowych elementów jest różnorodność. W całym klastrze Europy Środkowo-Wschodniej DHL Supply Chain rozpoczęła kampanię rekrutacyjną skierowaną do kobiet.

- Połowę naszych pracowników stanowią kobiety. To świetne specjalistki, które spełniają się, awansują i odnoszą sukcesy we wszystkich działach firmy. Zależy nam, żeby i kobiety, i mężczyźni czuli się w DHL Supply Chain dobrze, każdego dnia mieli takie same możliwości realizowania się w pracy i byli ocenieni za to, jakie kompetencje posiadają i jak wykonują swoją pracę, a nie za to jakiej są płci – mówi Monika Duda, która pełni funkcję dyrektor zarządzającej, będąc jednocześnie pierwszą kobietą w strukturze DHL Supply Chain w Polsce, która objęła tak wysokie stanowisko kierownicze.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Chcą przełamać stereotypy. Udowadniają, że to świetna branża dla kobiet

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Wiktoria11 2021-08-02 07:39:52

    Kobiety coraz częściej aplikują i zdobywają zatrudnienie na stanowiskach, które wcześniej osadzane były w większości przez mężczyzn - jest to bardzo dobra wiadomość. Ja ukończyłam Studium Pracowników Medycznych i Społecznych na kierunku technik usług kosmetycznych - w mojej klasie prawie połowa osób to była płeć męska.

  • Dagmara12 2021-08-02 07:35:49

    Coraz więcej osób przekonuje się, że w przypadku większości zawodów niema znaczenia płeć - ja kończyłam Studium Pracowników Medycznych i Społecznych na kierunku higienista stomatologiczny, jednak razem ze mną kończyło ten kierunek wielu mężczyzn.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.