PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Chatbot zamiast pracowników na Instagramie. Zadba o markę firmy

W czerwcu 2021 roku Instagram ogłosił, że wprowadza możliwość wdrożeń chatbotów dla profili marek, by tym samym dać swoim biznesowym użytkownikom większe opcje docierania do klientów. Hi hybrid skorzystała z tej opcji i we współpracy z KODA Bots wdrożyła narzędzie, które na starcie będzie obsługiwać prawie 78 000 followersów profilu.

  • Autor: jk
  • 12 paź 2021 10:32
Chatbot zamiast pracowników na Instagramie. Zadba o markę firmy
Chatbot na Instagranie ma angażować klientki Hi hybrid i wciągać je do świata marki m.in. poprzez inicjowanie z nimi kontaktu (Fot. mat. pras.)
REKLAMA

Chatbot na Instagranie ma angażować klientki Hi hybrid (producenta lakierów hybrydowych i akcesoriów do hybrydowego manicure) i wciągać je do świata marki m.in. poprzez inicjowanie z nimi kontaktu. Dodatkowo narzędzie umożliwi fankom marki szybkie zakupy w sklepie online. Chatbot po reakcji użytkowniczki na relację zamieszczoną przez Hi hybrid lub skomentowaniu przez nią wybranych zdjęć zamieszczonych na profilu marki, wysyła do niej automatycznie wiadomość i inicjuje rozmowę.

Narzędzie zostało wyposażone w handover protocol, czyli funkcję pozwalającą automatycznie rozdzielić rozmowy prowadzone przez chatbota i przez moderatora na dwie różne skrzynki odbiorcze. Dzięki temu nawet przy większym ruchu, spowodowanym wdrożeniem chatbota i inicjowaniem przez niego konwersacji, rozmowy z pytaniami do moderatora są dostępne w osobnym folderze dla osób na co dzień prowadzących dialog z klientkami.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Chatboty na Instagramie są zupełną nowością. Kiedy 3 lata temu planowaliśmy wdrożenie chatbota na facebookowym profilu drugiej marki Nesperty - Semilac - był to pierwszy w Polsce tak zintegrowany ze sklepem online bot w branży beauty. W krótkim czasie okazał się dużym sukcesem i do dziś znacząco pomaga w budowaniu społeczności wokół marki. Teraz automatyzacja znacznej części kontaktów ze społecznością hi hybrid i pozwoli docierać do jeszcze większej grupy użytkowników. Inicjowanie rozmów, bezpośrednie relacje z klientkami, inspirowanie czy kierowanie do sklepu online, ma szansę szybko przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe – komentuje Ola Bilińska, head of customer success w KODA Bots.

Warto przypomnieć, że chatboty nie tylko dbają o markę firmy w social media. Coraz więcej firm decyduje się na użycie algorytmów sztucznej inteligencji jako wsparcia poszczególnych etapów lub nawet całego procesu rekrutacji. Zespoły HR oszczędzają czas dotychczas poświęcany na odpowiadanie na powtarzalne pytania kandydatów oraz zyskują bardziej świadomych, lepiej przygotowanych aplikujących.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Chatbot zamiast pracowników na Instagramie. Zadba o markę firmy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.