PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Rosnący problem z dostępem do pracowników spowodował, że zainteresowanie firm  zagadnieniem employer brandingu rośnie. Prześledziliśmy kampanie budujące pozycję marki z 2019 roku, o których z pewnością, jeśli jeszcze nie było, to będzie głośno. Zobaczcie kampanie Biedronki, Vesuvius Poland, PwC Polska, McDonald’s Polska czy Diesla.

Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku
Śmieszne hasła i grafiki zastosowane w kampanii Biedronki pomogły zainteresować pracą w sieci ponad 2,5 tys. osób (Fot. Biedronka)
REKLAMA
  • W czasach, kiedy problemy z pozyskiwaniem pracowników stają się normą, budowanie wizerunku firm zaczyna być standardem.
  • Więcej: jest konieczne, by - tak jak w przypadku sieci handlowej Biedronka czy Lidl - znaleźć chętnych do pracy.
  • Wiele kampanii stosuje sprawdzoną od lat zasadę, że to pracownicy są najlepszą wizytówką firmy.

- Dobra kampania employer brandingowa to taka, która nie pokazuje nam nieprawdziwych ludzi w nieprawdziwych sytuacjach, a autentycznych ludzi wyrażających wartości, które stanowią o charakterze firmy. I może to brzmi górnolotnie, ale ludzie spędzają w pracy jedną trzecią swojego życia, nie chcą pracować w miejscu, które służy tylko "zarabianiu pieniędzy" - tak kilka miesięcy temu w rozmowie z PulsHR.pl o kampaniach EB mówił Szymon Sikorski, CEO w Publicon.

Kiedy dodamy do tego dobrze wszystkim znaną prawdę, że najlepszymi ambasadorami marki są sami pracownicy, wyjdzie nam (oczywiście w ogromnym skrócie) przepis na udaną kampanię EB. Przepis stary jak świat, ale niekoniecznie tak łatwo przyniesie nam sukces. Dlatego agencje budujące kampanie EB wykorzystują go w coraz to bardziej kreatywne sposoby. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przykłady z życia wzięte

Wiosną 2019 firma doradcza PwC ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną "People story", w którą zaangażowała swoich pracowników. Był to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy. W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadali o swojej zawodowej codzienności oraz o życiu prywatnym, pasjach, wyzwaniach, jakie na nich czekają.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.