PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Rosnący problem z dostępem do pracowników spowodował, że zainteresowanie firm  zagadnieniem employer brandingu rośnie. Prześledziliśmy kampanie budujące pozycję marki z 2019 roku, o których z pewnością, jeśli jeszcze nie było, to będzie głośno. Zobaczcie kampanie Biedronki, Vesuvius Poland, PwC Polska, McDonald’s Polska czy Diesla.

Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku
Śmieszne hasła i grafiki zastosowane w kampanii Biedronki pomogły zainteresować pracą w sieci ponad 2,5 tys. osób (Fot. Biedronka)
REKLAMA
  • W czasach, kiedy problemy z pozyskiwaniem pracowników stają się normą, budowanie wizerunku firm zaczyna być standardem.
  • Więcej: jest konieczne, by - tak jak w przypadku sieci handlowej Biedronka czy Lidl - znaleźć chętnych do pracy.
  • Wiele kampanii stosuje sprawdzoną od lat zasadę, że to pracownicy są najlepszą wizytówką firmy.

- Dobra kampania employer brandingowa to taka, która nie pokazuje nam nieprawdziwych ludzi w nieprawdziwych sytuacjach, a autentycznych ludzi wyrażających wartości, które stanowią o charakterze firmy. I może to brzmi górnolotnie, ale ludzie spędzają w pracy jedną trzecią swojego życia, nie chcą pracować w miejscu, które służy tylko "zarabianiu pieniędzy" - tak kilka miesięcy temu w rozmowie z PulsHR.pl o kampaniach EB mówił Szymon Sikorski, CEO w Publicon.

Kiedy dodamy do tego dobrze wszystkim znaną prawdę, że najlepszymi ambasadorami marki są sami pracownicy, wyjdzie nam (oczywiście w ogromnym skrócie) przepis na udaną kampanię EB. Przepis stary jak świat, ale niekoniecznie tak łatwo przyniesie nam sukces. Dlatego agencje budujące kampanie EB wykorzystują go w coraz to bardziej kreatywne sposoby. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przykłady z życia wzięte

Wiosną 2019 firma doradcza PwC ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną "People story", w którą zaangażowała swoich pracowników. Był to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy. W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadali o swojej zawodowej codzienności oraz o życiu prywatnym, pasjach, wyzwaniach, jakie na nich czekają.

- Kampania People Story jest unikalną szansą na poznanie prawdziwych historii naszych pracowników. Gdy podejmujemy decyzje o nowej pracy, często myślimy o tym, z kim będziemy pracować, jakie wartości reprezentują pracownicy tej firmy, czym konkretnie się zajmują, czy mają czas na życie poza pracą. Wideorozmowy pokazują PwC z różnych perspektyw, co dla potencjalnych kandydatów do pracy stanowi ogromną wartość - mówiła przy okazji startu akcji Sylwia Ziemska, recruitment & attraction senior manager w PwC.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA