PARTNER PORTALU partner portalu

Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

Rosnący problem z dostępem do pracowników spowodował, że zainteresowanie firm  zagadnieniem employer brandingu rośnie. Prześledziliśmy kampanie budujące pozycję marki z 2019 roku, o których z pewnością, jeśli jeszcze nie było, to będzie głośno. Zobaczcie kampanie Biedronki, Vesuvius Poland, PwC Polska, McDonald’s Polska czy Diesla.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Biedronka, McDonald's, Aviva czy Diesel. Zobacz najciekawsze kampanie i akcje 2019 roku

  • W czasach, kiedy problemy z pozyskiwaniem pracowników stają się normą, budowanie wizerunku firm zaczyna być standardem.
  • Więcej: jest konieczne, by - tak jak w przypadku sieci handlowej Biedronka czy Lidl - znaleźć chętnych do pracy.
  • Wiele kampanii stosuje sprawdzoną od lat zasadę, że to pracownicy są najlepszą wizytówką firmy.

- Dobra kampania employer brandingowa to taka, która nie pokazuje nam nieprawdziwych ludzi w nieprawdziwych sytuacjach, a autentycznych ludzi wyrażających wartości, które stanowią o charakterze firmy. I może to brzmi górnolotnie, ale ludzie spędzają w pracy jedną trzecią swojego życia, nie chcą pracować w miejscu, które służy tylko "zarabianiu pieniędzy" - tak kilka miesięcy temu w rozmowie z PulsHR.pl o kampaniach EB mówił Szymon Sikorski, CEO w Publicon.

Kiedy dodamy do tego dobrze wszystkim znaną prawdę, że najlepszymi ambasadorami marki są sami pracownicy, wyjdzie nam (oczywiście w ogromnym skrócie) przepis na udaną kampanię EB. Przepis stary jak świat, ale niekoniecznie tak łatwo przyniesie nam sukces. Dlatego agencje budujące kampanie EB wykorzystują go w coraz to bardziej kreatywne sposoby. 

Przykłady z życia wzięte

Wiosną 2019 firma doradcza PwC ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną "People story", w którą zaangażowała swoich pracowników. Był to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy. W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadali o swojej zawodowej codzienności oraz o życiu prywatnym, pasjach, wyzwaniach, jakie na nich czekają.

- Kampania People Story jest unikalną szansą na poznanie prawdziwych historii naszych pracowników. Gdy podejmujemy decyzje o nowej pracy, często myślimy o tym, z kim będziemy pracować, jakie wartości reprezentują pracownicy tej firmy, czym konkretnie się zajmują, czy mają czas na życie poza pracą. Wideorozmowy pokazują PwC z różnych perspektyw, co dla potencjalnych kandydatów do pracy stanowi ogromną wartość - mówiła przy okazji startu akcji Sylwia Ziemska, recruitment & attraction senior manager w PwC.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.