Reputation Institute opublikował wyniki corocznego badania RepTrak 100.

Badanie RepTrack 100 przeprowadzane przez Reputation Institute ocenia reputację korporacyjną 100 firm i polega na ankietowaniu konsumentów w 15 krajach z całego świata pod kątem emocjonalnego postrzegania każdego ze 100 badanych przedsiębiorstw.
Czytaj też: Naukowiec z Politechniki Śląskiej otrzymał 2 mln zł na badania
Sondaż ocenia siedem obszarów ich działalnośc -: produkty i usługi, innowacje, miejsce pracy, zarządzanie, działalność na rzecz społeczeństwa, pozycję lidera i wyniki.
Tegoroczne badanie pokazuje spadek reputacji firm na całym świecie. - Na świecie rośnie kryzys zaufania, szczególnie wśród dużych firm osiągających rekordowe zyski - powiedział Hahn-Griffiths, główny specjalista ds. badań w Reputation Institute. - Firmy te są coraz częściej oceniane pod kątem aspektów moralnych i etycznych.
Pierwsza dziesiątka najbardziej szanowanych firm świata wygląda następująco:
1. Rolex
2. Lego Group
3. Google
4. Canon
5. The Walt Disney Company
6. Sony
7. Adidas
8. Robert Bosch
9. BMW Group
10. Microsoft
- Jesteśmy szczęśliwi i dumni, że grupa Lego jest tak dobrze oceniana przez opinię publiczną. Miejsce w rankingu odzwierciedla unikalne idee i wartości marki Lego, a także oddanie i zaangażowanie naszych pracowników każdego dnia, aby dzieci na całym świecie mogły bawić się klockami Lego. Jesteśmy naprawdę zaszczyceni, że fani Lego w każdym wieku darzą nas tak wysokim poziomem uznania - komentuje CEO Grupy Lego, Niels B. Christiansen.


KOMENTARZE (0)