Wyjazd do Doliny Krzemowej był główną nagrodą w organizowanym przez Żabka Polska konkursie „Ogarnij Big Data z Żabką”. Zwycięzcami został trzyosobowy zespół z Politechniki Wrocławskiej. Wszystkie zespoły, zakwalifikowane do drugiego etapu otrzymały nagrody pieniężne.
- PortalSpożywczy.pl/KDS
- •19 lip 2019 17:04

- W młodych ludziach drzemie olbrzymi potencjał do tworzenia nowych rozwiązań technologicznych, dlatego od wielu lat współpracujemy z uczelniami wyższymi dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, a z drugiej strony oferując studentom możliwość uczestniczenia w bardzo innowacyjnych projektach, realizowanych w naszej firmie - mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska.
Zwycięski projekt o nazwie „Systemu do segmentacji klientów oraz generowania spersonalizowanych promocji na podstawie: bieżących transakcji, istniejącego zaopatrzenia oraz warunków zewnętrznych” został stworzony przez studentów Politechniki Wrocławskiej: Pawła Kunickiego, Adama Dłubaka i Bartłomieja Liska. Zdaniem jury składającego się z przedstawicieli Żabki i świata nauki, okazał się najbardziej innowacyjny, rentowny i funkcjonalny.
W nagrodę młodzi ludzie udadzą się do centrum amerykańskiego przemysłu nowych technologii, czyli Doliny Krzemowej, gdzie zlokalizowane są uniwersytety, rządowe centra badawcze, a także światowe korporacje z branży technologicznej, takie jak Apple, Google czy Facebook. Oceniając zgłoszone pomysły jury wzięło pod uwagę przede wszystkim kreatywność oraz oryginalność projektów, korzyści dla sieci i społeczeństwa z ich wdrożenia, a także wykorzystane metody informatyczne.


KOMENTARZE (0)