Szkolenia firmowe w hotelach? O tych elementach trzeba pamiętać

Dyskusje w zatłoczonym, głośnym biurze czy kreatywna praca w otoczeniu przyrody? Coraz więcej firm decyduje się na organizację wyjazdów służbowych w specjalnych obiektach szkoleniowych, zlokalizowanych w cichym, spokojnym miejscu z dala od zgiełku miasta. Co tak naprawdę ma istotne znaczenie przy organizacji szkolenia, integracji czy konferencji?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Szkolenia firmowe w hotelach? O tych elementach trzeba pamiętać

Szkolenia firmowe stały się niezbędnym elementem działalności wielu firm. Coraz częściej zarówno małe, jak i większe przedsiębiorstwa decydują się na organizację wyjazdów, na których nie tylko omawiają najbliższe plany, ale też integrują zespół. Takie szkolenia są już stałym elementem w rocznych planach firm, a pracownicy wręcz oczekują tego typu aktywności. Podstawą każdej firmy jest pracownik, a podnoszenie jego kwalifikacji powinno być świadomym wyborem pracodawcy oraz ważnym elementem w strategii rozwoju firmy.

Szukając odpowiedniego hotelu na wyjazd firmowy, warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy: odległość od miasta, wygląd sali konferencyjnej, otoczenie i oczywiście jedzenie.

- Na weekendowe lub kilkudniowe wyjazdy warto znaleźć hotel, który nie jest na drugim końcu Polski i nie trzeba poświęcać połowy dnia na dojazd. Nasz obiekt znajduje się jedynie 60 km od Warszawy, co jest ogromnym plusem dla firm ze stolicy. Dojazd zajmuje dosłownie godzinę, a całkowicie zmieniamy otoczenie i uciekamy z miasta – mówi Katarzyna Wadas, General Manager Highland Conference Hotel.

Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.