PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Studenci z Polski najlepszymi brand managerami

• Zespół z Polski zajął pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie biznesowym dla studentów – Brandstorm.
• Pomysł studentek Szkoły Głównej Handlowej okazał się najlepszy spośród prac zespołów z ponad 300. uczelni z całego świata.

  • Autor:JP
  • 14 lip 2016 14:07
Studenci z Polski najlepszymi brand managerami
Wygrana w konkursie to dla studentów nie tylko prestiż, ale również szansa na rozpoczęcie kariery w L’Oréal. (Fot.: mat. pras.)
REKLAMA

W tegorocznej, 24. edycji konkursu zadaniem trzyosobowych zespołów z 58. krajów było wcielenie się w rolę dyrektora marketingu marki La Roche Posay na świat i zrekrutowanie nowego pokolenia konsumentów w wieku 15-25 lat.

Zespół „Fantasme” kierowany przez prof. dr hab. Piotra Płoszajskiego ze Szkoły Głównej Handlowej, w którego skład weszły Tine Schlaak, Franziska Sarrazin oraz Angelika Kim zaproponował koncept Digitologist, któremu jury przyznało najwięcej punktów.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Biorąc udział w konkursie mogłyśmy uwolnić naszą kreatywność w prawdziwym, międzynarodowym kontekście biznesowym, czego czasami brakowało nam w codziennym życiu na uniwersytecie. Ponadto nauczyłyśmy się wiele o pracy zespołowej i o tym jak stosować cenne umiejętności zdobyte podczas studiów w pracy przy prawdziwych projektach – mówi Angelika Kim, laureatka konkursu Brandstorm 2016.

Zaprezentowana przez studentki SGH aplikacja pozwala na skanowanie skóry w 3D, a także udziela porad dermatologicznych on-line i podaje spersonalizowaną rekomendację produktu. Zaproponowana idea wprowadzenia dermatologa do sfery digital adresuje powszechne wśród młodych konsumentów kojarzenie wizyty u dermatologa z byciem chorym. Drużyna z Polski wykazała się zrozumieniem wartości marki, konsumenta oraz umiejętnością silnej analizy skuteczności strategii biznesowej.

Projekty oceniało jury składające się z globalnych liderów L’Oréal, m.in. Nicolas Hieronimus, prezes Selective Divisions (Luxury, Active Cosmetics, Professional Products, The Body Shop) i Lubomira Rochet, Chief Digital Officer. Drugie i trzecie miejsce zajęły kolejno zespoły z Chile oraz Singapuru. Zespoły, które znalazły się na podium otrzymały: 2500 euro za trzecie miejsce, 5000 euro za drugie miejsce, 10 000 euro za zwycięski projekt. Nagrody pieniężne, każdy z zespołów może przeznaczyć na wymarzony wyjazd.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Studenci z Polski najlepszymi brand managerami

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.