PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Studenci szyci na miarę potrzeb rynku. Uniwersytet Warszawski uruchamia nowy projekt IT

Uniwersytet Warszawski we współpracy z Salesforce oraz Cloudity startują z Akademią Liderów Zmiany Cyfrowej. Projekt skierowany jest do studentów i doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Cykl wykładów i zajęć praktycznych pozwala poszerzyć wiedzę na temat wpływu machine learningu, robotyzacji i sztucznej inteligencji na marketing oraz automatyzację marketingu

  • km
  • 12 sty 2022 12:10
Studenci szyci na miarę potrzeb rynku. Uniwersytet Warszawski uruchamia nowy projekt IT
Pomysł nowej oferty edukacyjnej zrodził się w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Pod koniec października ruszyła Akademia Liderów Zmiany Cyfrowej. Udział w niej mogą wziąć studenci oraz doktoranci kształcący się na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Przy jego realizacji UW współpracuje z firmami Salesforce oraz Cloudity.

Akademia kierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych transformacją i digitalizacją w biznesie. Cykl wykładów i zajęć praktycznych pozwala poszerzyć wiedzę na temat wpływu machine learningu, robotyzacji i sztucznej inteligencji na marketing oraz automatyzację marketingu. Wyposaża też słuchaczy w wiedzę z zakresu personalizacji doświadczeń klienta czy rozwóju e-commerce przy pomocy customer journey oraz storytellingu. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Misją Inkubatora UW jest promowanie przedsiębiorczości rozumianej nie jako jedna cecha, ale zespół zarówno kompetencji miękkich, jak i twardej - merytorycznej, a także praktycznej wiedzy. Poruszanie się w obszarze szeroko pojętej transformacji cyfrowej, która obecnie jest rzeczywistością każdego studenta, właśnie dzięki takim inicjatywom stanie się bardziej dostępne, a absolwenci będą realnie przygotowani na to, co ich może spotkać po zakończeniu studiów na Uniwersytecie, zarówno podczas planowania własnego biznesu, jak i w codziennej pracy w polskich czy międzynarodowych firmach – komentuje Barbara Holli, kierowniczka w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego.

Projekt to 65 godzin darmowych warsztatów oraz wykładów, które będą odbywały się w czasie 6 weekendowych zjazdów. Celem Akademii jest wyszkolenie przyszłych liderów transformacji cyfrowej. Studenci będą mogli nauczyć się m.in. jak planować oraz finansować projekt czy jak zarządzać zespołem. Program obejmuje także zagadnienia związane z rozwiązaniami IT w biznesie. 

- Chcemy podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem przygotowując osoby wkraczające na rynek pracy do bardzo przyszłościowego zawodu. Jako Cloudity wnosimy jednak nie tylko wiedzę teoretyczną, ale też mnóstwo praktycznych doświadczeń zebranych podczas licznych wdrożeń -  dodaje Paweł Sobczak, CEO w Cloudity.

Pomysł nowej oferty edukacyjnej zrodził się w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Studenci szyci na miarę potrzeb rynku. Uniwersytet Warszawski uruchamia nowy projekt IT

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.