PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Praca w call center : Oto 7 ważnych rzeczy, których uczy praca na słuchawce

Pracę "na słuchawce" wykonuje obecnie w Polsce ok. 250 tys. osób, głównie młodych. Niektórzy traktują ją jako zajęcie na chwilę, często nie spodziewając się nawet, jak bardzo zdobyte umiejętności mogą im pomóc w dalszej karierze zawodowej.

Autor: jm 26 lis 2015 16:15

REKLAMA

Organizator własnej pracy

Zorientowanie na efekty, dziesiątki rozmów dziennie, rozpoczęte sprawy, które przekłada się na prośbę rozmówców na późniejszy termin – to wszystko wymaga od konsultantów samodyscypliny, koncentracji i dobrego zorganizowania. Prowadzenie roboczej dokumentacji swojej pracy pozwala na bieżąco monitorować podejmowane zadania i osiągane wyniki. Telemarketerzy mają na to różne sposoby. Każdy organizuje sobie pracę w sposób dla siebie optymalny.

- Prowadzę swój notatnik, spisuję sobie liczbę sprzedaży, odmów, rozmów przełożonych na inny termin. Notuję też odmowy, nad którymi chciałabym popracować – mówi Monika Kmieć, konsultantka w firmie Telmon. - Nie prowadzę kalendarza, ale po każdym dniu pracy robię sobie notatki, w których opisuję swoje wyniki sprzedażowe. Analiza wyników dziennych może być przydatna przy prognozie rezultatów w skali miesiąca – dodaje.

Każdy z pracowników musi nauczyć się planować swój dzień, prowadzić bieżące notatki i stawiać sobie realne do osiągnięcia cele. To ważne umiejętności, które przydadzą się zarówno w czasie dalszej drogi zawodowej, jak i w życiu prywatnym. (fot. pixabay)


Puls HR Puls HR

Praca w call center : Oto 7 ważnych rzeczy, których uczy praca na słuchawce


REKLAMA

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
paulina 2015-11-26 18:43:15

Też przeszłam przez pracę na słuchawce, ale o wiele bardziej interesującą znalazłam w Impelu i z korzystniejszymi dochodami, przy tym są rozwijające umiejętności szkolenia i zdecydowanie mniej stresu

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.