Procter & Gamble i Fundacja Nasza Ziemia wspólnie realizują autorski projekt „Czysta Ziemia”. W jego ramach wybrane w konkursie szkoły otrzymały granty na realizację najlepszych projektów ekologicznych.

Fundacja Nasza Ziemia i Procter & Gamble opracowały poświęcony tematyce ekologicznej projekt edukacyjny „Czysta Ziemia”. W tegorocznej edycji konkursu udział wzięło prawie 100 szkół podstawowych, walczących o granty na realizację zielonych pomysłów w wysokości 2000 zł.
Konkursowe jury postanowiło nagrodzić 10 projektów:
- „Rowerowi Uczniowie i Nauczyciele, by zlikwidować smog jest ich celem!” - Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. K. Miarki w Pszczynie
- „Powiedz siostrze i bratu o zmianach klimatu” - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Gustawa Morcinka w Gnojnej
- „Spot nagrywamy – środowisko ocalamy” - Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Blichowie
- „Małe kroki wielkie zmiany” - Kangurowa Szkoła Podstawowa w Krakowie
- „Rodzinnie gotujemy – nie marnujemy” - Szkoła Podstawowa nr 7 im. Tadeusza Kościuszki w Kłodzku
- „Razem dla dobrego klimatu” - Szkoła Podstawowa w Bachowicach
- „Nadzieja dla Ziemi” - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach
- „Tworzymy dobry klimat” - Szkoła Podstawowa w Radzynku
- „EKOstrefa – oddycham z energią!” - Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stefana Żeromskiego w Bełchatowie
- „Urodziny Ursyna – czyli o tym, jak Felicja poznaje Ursynów, a zwierzęta robią upcyklingowe zabawki dla niedźwiedzia” - Szkoła Podstawowa nr 16 im. Tony Halika w Warszawie
- Wszystkie ekologiczne pomysły, które znalazły się w finałowej dziesiątce, były nie tylko atrakcyjne ekologicznie, ale również głęboko dopracowane: od tych, które polegały na stworzeniu łąk kwietnych dla owadów, czy tych z wyłączonymi w szkole strefami ciszy i relaksu, po warsztaty z niemarnowania jedzenia - komentuje Beata Butwicka, prezes Fundacji Nasza Ziemia.
Realizacja konkursu to kolejny etap proekologicznej polityki prowadzonej przez P&G.
- W Procter & Gamble od wielu lat podejmujemy działania, które mają na celu spowolnienie zmian klimatycznych. Czujemy się odpowiedzialni za to, żeby pomóc konsumentom dokonywać zrównoważonych wyborów i dawać im takie możliwości, by mogli żyć w sposób bardziej ekologiczny, korzystając z naszych produktów - podkreśla Justyna Rymkiewicz, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej.



KOMENTARZE (0)