PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Menedżer na dwa dni. Oni mieli okazję spróbować

• Kilkudziesięciu studentów z krajów Europy Centralnej, w tym z Polski, na dwa dni wcieliło się w role menedżerów Procter & Gamble w ramach programu Business Minds Challenge.
• Tegoroczne wyzwanie polegało na wprowadzeniu na rynek nowej kategorii produktowej.
• Co roku średnio jedna trzecia uczestników rozpoczyna swoją karierę w Procter & Gamble.

  • Autor: JP
  • 17 gru 2016 14:41
Menedżer na dwa dni. Oni mieli okazję spróbować
Średnio 30 proc. uczestników Business Minds Challenge rozpoczyna staż w P&G. (Fot.: ce.pgcareers.com)
REKLAMA

Warsztaty, takie jak Business Minds Challenge organizowane przez Procter & Gamble są jedną metod odnalezienia przyszłej drogi zawodowej. Dwudniowe seminarium dla studentów pozwala przyjrzeć się funkcjonowaniu firmy, sprawdzić się w roli menedżera i zwiększyć swoją szansę na zatrudnienie.

Wprowadzić nowy produkt

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Tegoroczne zadanie dotyczyło przygotowania kompleksowego biznesplanu związanego z wprowadzeniem na rynek jednego z innowacyjnych produktów P&G – nowej kategorii produktów do prania, perełek zapachowych Lenor Unstoppables.

Studenci otrzymali szereg danych liczbowych zawierających m.in. opis sytuacji rynkowej, specyfikację produktu oraz cele do osiągnięcia. Po ich szczegółowej analizie i decyzji, na który rynek wprowadzą produkt, uczestnicy mieli za zadanie zarekomendować strategię cenową, stworzyć plan marketingowy i wypracować sposób wprowadzenia produktu do sprzedaży.

W ten sposób mogli przekonać się, jak wygląda praca w najważniejszych działach w firmie, tj. sprzedaży, logistyki, finansów i marketingu. Studenci pracowali w kilkuosobowych grupach pod okiem menedżerów P&G – moderatorów i jurorów w programie. Na koniec prezentowali przed nimi efekt swojej pracy w formie gotowych biznesplanów.

Od programu do stażu w P&G

Natalia Sulich, menedżer ds. strategii i planowania kategorii Fabric Care na Europę Centralną P&G i jedna z jurorek programu, swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła właśnie od udziału w Business Minds Challenge:

– Udział w tych warsztatach to intensywne dwa dni związane ze zdobywaniem merytorycznej wiedzy, dzięki której uczestnicy mogą zrozumieć, jak funkcjonują duże firmy FMCG. Jest to świetna okazja dla osób, które stoją przed wyborem swojej ścieżki zawodowej. W tym czasie można sprawdzić się w roli m.in. finansisty czy menedżera ds. kluczowych klientów – mówi Natalia Sulich.

– Dzięki uczestnictwu w programie trzy lata temu mogłam świadomie wybrać dział, do którego zaaplikowałam na praktyki letnie. Wybór okazał się strzałem w dziesiątkę. I tak oto od Business Minds Challenge zaczęła się moja przygoda z P&G, która trwa do dziś – dodaje.

Uczestnicy mają możliwość poznania wielu działów firmy i sprawdzenia, w którym z nich chcieliby się rozwijać. Średnio 30 proc. uczestników Business Minds Challenge rozpoczyna staż w P&G, od którego po udziale w programie dzieli ich już tylko ostatnia rozmowa rekrutacyjna.

Program Business Minds Challenge skierowany jest do studentów z krajów Europy Centralnej i odbywa się jesienią każdego roku. Już wiosną studenci będą mogli zgłaszać się do programu organizowanego na skalę całej Europy, CEO Challenge. Informacje o programach, stażach i praktykach dostępne są na stronie internetowej P&G.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Menedżer na dwa dni. Oni mieli okazję spróbować

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.