Kompania Innowacji: 250 pomysłów, 9 stażystów

W tegorocznej edycji konkursu Kompanii Piwowarskiej skierowanej do studentów i absolwentów uczelni wyższych udział wzięło o 57 proc. więcej uczestników niż w ubiegłym roku. Najlepsza dziewiątka odbędzie staż u lidera branży piwowarskiej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Kompania Innowacji: 250 pomysłów, 9 stażystów

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

4 cze 2013 17:25


- Jesteśmy bardzo zadowoleni nie tylko z liczby zgłoszeń, ale także z niezwykle wysokiego poziomu konkursu - podsumowuje Kompanię Innowacji 2013 Agnieszka Żmuda-Kleśta, dyrektor ds. zarządzania talentem w Kompanii Piwowarskiej.

W tym roku uczestnicy konkursu mieli za zadanie przygotować projekt na jeden z trzech zaproponowanych tematów: "Zanim piwo dotrze do sklepu" (propozycja innowacyjnego rozwiązania w obszarze logistyki, magazynowania itd.), "Piwo jest trendy czy passé?" (propozycja marki atrakcyjnej dla młodych ludzi wraz z uzasadnieniem biznesowym), "Po piwo do sklepu, dyskontu czy pubu?" (propozycja innowacyjnych działań Kompanii względem zmieniających sie kanałów sprzedaży na rynku piwa).

- Szczególnie bliskie uczestnikom było zadanie polegające na wymyśleniu marki skierowanej do młodych ludzi - większość prezentacji była właśnie na ten temat. Pomysły finalistów były naprawdę znakomite, zaskakiwały kreatywnością i profesjonalnym opracowaniem. To fascynujące, że w studentach tkwi taki potencjał - mówi Żmuda-Kleśta.

Z roku na rok, organizowany od 2010 r. konkurs, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Dla wielu uczestników „Kompanii Innowacji" staż okazał się początkiem kariery w strukturach lidera branży piwowarskiej. W tym momencie w KP pracuje łącznie 12 osób, które zakwalifikowały się do finału w trzech poprzednich edycjach konkursu. Część z nich to laureaci, którzy wygrali staż.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.