Trwa konkurs „Produkt jakiego jeszcze nie było” w ramach którego Ikea zaprojektuje, wyprodukuje, a następnie wprowadzi do sprzedaży przedmiot sygnowany nazwiskiem osoby, której pomysł zwycięży. Autor najlepszego konceptu otrzyma również 10 tys. zł oraz możliwość odbycia stażu w dziale sprzedaży i udziału w procesie produkcji.

Konkurs „Produkt jakiego jeszcze nie było” jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków. Jego celem jest przybliżenie konceptu Ikea młodym ludziom wchodzącym na rynek pracy. Ikea czeka na pomysł, nie na gotowy projekt produktu.
Firmie zależy na zainteresowaniu konkursem osób o profilu przedsiębiorcy, które w przyszłości chciałyby podjąć wyzwania w obszarze sprzedaży. Na laureata konkursu czeka staż w dziale sprzedaży i udział w procesie projektowania, produkcji i wdrażania do sklepów.
Staż w Ikei
Konkurs jest przełomowy z wielu powodów. Wszystkie produkty z oferty Ikea projektowane są w kolebce firmy w Szwecji, a dopiero produkcja realizowana jest w konkretnych krajach. Polski oddział Ikea zrobi wyjątek dla zwycięzcy konkursu i do lokalnych sklepów wprowadzi limitowaną edycję produktu, którego koncepcja narodzi się nie w Älmhult, ale nad Wisłą. Jest to wyjątkowa, jednorazowa akcja na rynku polskim.
Czytaj też: Ikea pomaga szkołom w Kambodży. Odwiedzili je polscy pracownicy firmy
- Oceniając pomysł z pewnością będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się Ikea. Liczymy na wiele ciekawych i kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie – mówi Hugo Asplund, country sales manager Ikea Retail.
Ikea poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy. Zgłoszenia konkursowe wcale nie muszą zawierać pomysłu na produkt uniwersalny. Wystarczy, że będzie miał jasno określoną grupę docelową, która będzie na tyle szeroka, żeby zapewnić mu sukces komercyjny.
- Zwycięzca konkursu będzie miał wyjątkową szansę poznać nasz unikalny model biznesowy z bliska, mając wpływ na realizację swojego pomysłu od początku do końca - mówi Michał Pióro, country HR manager Ikea Retail.

KOMENTARZE (0)