Goodyear uruchomił program mentoringowy pod nazwą „Wingfoot Women”, który skierowany jest do kobiet zainteresowanych budowaniem kariery w branży technologicznej.

Projekt „Wingfoot Women” opracowany został przez sieć łączącą kobiety pracujące w Goodyearze „Goodyear Women's Network EMEA”. Powstał we współpracy z organizacją społeczną KnowThyBrand oraz organizacją non-profit Girls in Tech Luxembourg.
Start programu w Luksemburgu, pozostałe kraje w dalszym etapie
Program będzie początkowo realizowany w Luksemburgu, a jego pierwszy etap ma potrwać sześć miesięcy. W dalszej perspektywie ma zostać rozszerzony na inne kraje w regionie EMEA.
- Program Wingfoot Women to konkretny sposób na wzmocnienie rozwoju osobistego kobiet w Goodyearze, ale także wsparcie dla lokalnych społeczności poprzez mentoring i rozwój innych kobiet, które chcą zajmować się technologiami - wyjaśnia Marwa Khairalla, prezes Goodyear Women's Network w regionie EMEA.

Czytaj więcej
Kobiety są dyskryminowane? To zależy, kogo o to zapytamyBudowanie marki osobistej, w dalszym etapie mentoring dla kobiet
W ramach programu, kobiety zatrudnione w Goodyearze mogą wziąć udział w indywidualnych szkoleniach na temat budowania marki osobistej. W kolejnym kroku wejdą w role mentorek i będą oferować wsparcie innym kobietom już pracującym w technologiach lub dopiero pragnącym rozpocząć pracę w tej branży.
- W KnowThyBrand Women koncentrujemy się na wspieraniu firm w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i promowaniu kobiecych talentów poprzez programy integracji płci, marki pracodawcy i marki osobistej. Pomagamy osobom, które chcą wzmocnić swoją karierę dzięki skutecznym programom rozwoju marki osobistej i to właśnie zamierzamy zrobić dla kobiet pracujących w Goodyearze - twierdzi Giulia Iannucci, założycielka i dyrektor generalna w KnowThyBrand Women.


KOMENTARZE (0)