Czego powinien nauczyć się menedżer, czyli zmiany na studiach MBA

Programy MBA nieustannie są modyfikowane i dostosowywane do potrzeb menedżerów. Na co obecnie stawiają uczelnie?
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Czego powinien nauczyć się menedżer, czyli zmiany na studiach MBA

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

15 wrz 2014 9:36


Coraz większą wagę uczelnie przywiązują do kompetencji miękkich.  - To  efekt innego podejścia do zarządzania nie tylko firm, ale i menedżerów, którzy widzą, że kompetencje przywódcze czy umiejętność zarządzania i motywowania zespołu dają lepsze rezultaty niż twarda wiedza - mówi na łamach „PB” Małgorzata Gałązka-Sobotka, dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Czytaj też: Tak się studiuje MBA w Austrii. Kampus na miarę siedziby Google?

W Akademii Leona Koźmińskiego blok zajęć dotyczących kompetencji miękkich jest obowiązkowy. Z kolei na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu zmienia się treść i forma prowadzenia zajęć.

Czytaj też: Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o studiach MBA w Polsce

- Stawiamy przede wszystkim na to, aby były jak najbardziej praktyczne, a studenci wiedzę z weekendowych zajęć mogli wykorzystać już w poniedziałek w swoich firmach - komentuje dla „PB” Katarzyna Mroczek, kierownik programu MBA Poznań - Atlanta n Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.