Grupa Żywiec kupiła dwa nowe browary. Teraz ujednolica system kadrowo-płacowy


KDS - 31 lip 2020 14:47


Grupa Żywiec rozszerza standaryzację wewnętrznych procesów kadrowych o nowe browary, które zakupiła w ubiegłym roku. Tym samym pracownicy browaru w Namysłowie oraz pracownicy browaru w Braniewie dołączyli do elektronicznego systemu zarządzania kadrami i płacami Grupy Żywiec.

Grupa Żywiec współpracuje z Gavdi od 2013 roku. Kolejne działanie miało za zadanie ujednolicenie obsługi procesów administracji kadrami, zarządzania czasem pracy i rozliczania listy płac w nowych browarach.

- Uruchomiona została również samoobsługa pracownicza i menedżerska, która umożliwia między innymi łatwe zgłaszanie i akceptowanie wniosków urlopowych. Nowe usprawnienia objęły ponad 350 osób -  mówi Marcin Bogacki, kierownik projektu z ramienia Gavdi.

W ostatnim czasie zakończono prace nad uruchomieniem pełnego rozliczania czasu pracy dla wszystkich pracowników wraz z samoobsługą pracowniczą m.in. w zakresie podróży służbowych, wniosków pracowniczych czy planowania harmonogramów pracy. uruchomienie nowych funkcjonalności po raz pierwszy odbyło się całkowicie zdalnie, a od 1 czerwca 2020 osoby pracujące w browarach Namysłów oraz Braniewo mogą je samodzielnie obsługiwać.

- Standaryzacja procesów i uruchomienie systemu we wszystkich spółkach znacznie zwiększa efektywność czynności kadrowo-płacowych naszych działów HR. Zautomatyzowanie dużej części działań i wprowadzenie samoobsługi pracowniczej zdecydowanie podniosły komfort i wydajność pracy naszych pracowników w browarach Namysłów i Braniewo - mówi Marcin Piątkowski, kierownik wdrożenia projektu z ramienia Grupy Żywiec.

Zamiast 640 tylko 50 godzin pracy

Jakie korzyści niesie ze sobą automatyzacja i robotyzacja pracy działów HR, wyliczyła dla PulsHR.pl Jolanta Durasiewicz, dyrektor ds. wyspecjalizowanych w obszarze HR, Impel Business Solution



www.pulshr.pl | 27-09-2020 15:39:42