Biedronka chce poprawić relacje z klientami. Ma od tego człowieka


GP - 25 lut 2020 13:24


Sieć handlowa Biedronka poinformowała o powstaniu w jej strukturze nowego stanowiska. Magdalena Koralewska będzie Rzecznika klienta w firmie.

Biedronka to jedna z najbardziej widocznych sieci handlowych w Polsce. Codziennie ponad 4 miliony klientów kupuje w sklepach w całej Polsce żywność i inne przedmioty oferowane pod znakiem marki. Kierujący Biedronką właśnie zdecydowali się oddać w ręce swoich klientów nową formę komunikacji ze świadczącymi usługi.

Rzecznikiem klienta Biedronki została Magdalena Koralewska. Od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce. Klienci mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka.

Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR. Awansujący ją na nowe stanowisko są przekonani, że to doświadczenie pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie.

Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez Biuro Obsługi Klienta (BOK) rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.

- Cieszę się, że jako Rzecznik klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi - mówił sama nowa rzecznik. - Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki - stwierdziła. Jak podkreślają kierujący marką rzecznik klienta raportuje bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika klienta całej Grupy Jeronimo Martins.



www.pulshr.pl | 04-06-2020 04:16:17