Rekrutacja. Rusza kolejna edycja akcji "Praca za rogiem"


GP - 23 sty 2020 17:40


Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej aplikację mobilną Praca za Rogiem. Narzędzie do poszukiwania zatrudnienia należy do LMC, czeskiej agencji pośrednictwa pracy. Promowane rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia.

Celem kampanii jest zwiększanie rozpoznawalności aplikacji Praca za Rogiem oraz budowanie świadomości wynikającej z jej elementów: geolokalizacji i mobilności. Spot wideo wchodzące w skład akcji bazują na linii kreatywnej wykorzystanej w dwóch poprzednich edycjach kampanii. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.

Czytaj też: Biuro może być kluczowe w rekrutacji

- Rekruterzy mierzą się dzisiaj z brakiem kandydatów do pracy, podczas, gdy pracownicy stale szukają lepszego miejsca zatrudnienia. Tymczasem z naszych badań wynika, że czynnikiem niezwykle istotnym dla zadowolenia z pracy jest jej dostępność lokalizacyjna - mówi Bartosz Jakubowski, marketing manager w LMC Polska. - Wskazuje na nią aż 74 proc. respondentów. Wierzymy zatem, że oparta na geolokalizacji aplikacja mobilna Praca za Rogiem jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania obydwu stron - uczestników rynku HR - i rozwiąże ich bolączki. Przetestowaliśmy to dokładnie w Czechach, gdzie nasze rozwiązanie jest już dziś numerem jeden. Stało się też skutecznym kanałem dotarcia do osób deklarujących brak zainteresowania pracą.

Kampania potrwa do 20 lutego br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych, internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

 



www.pulshr.pl | 08-04-2020 03:12:10