Rusza kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Vesuvius Poland


GP - 12 lis 2019 13:45


Trwa nowa kampania rekrutacyjno-wizerunkowa Vesuvius Poland. Towarzyszy jej akcja employer branding a rekrutowani są kandydaci na stanowiska produkcyjne.

Dział HR Vesuvius wraz z agencją employer branding LoveJob, połączył działania realizowane w sieci, jak i poza nią, by jak najskuteczniej przyciągnąć kandydatów. Równocześnie wprowadzana jest strategia komunikacyjna w social media, której towarzyszy projekt Employee Advocacy.

Właśnie zainaugurowana kampania nosi tytuł “Dobra praca dla Ciebie.” Kierowana jest do potencjalnych pracowników produkcyjnych - operatorów i operatorek linii produkcyjnej lub wózków widłowych.

Twórcy kampanii postawili sobie za cel stałą rekrutację pracowników produkcyjnych, czyli zwiększenie liczby aplikacji na stanowiska. Głównymi założeniami, które pracują na osiągnięcie tego celu, są: dostosowanie komunikatu do grupy docelowej, odkrycie i zniwelowanie barier w procesie aplikowania oraz wyróżnienie się wśród konkurencji.

Vesuvius chwali się, że osobą promującą całą kampanię jest prawdziwy pracownik firmy.

- Bohaterem (kampanii) jest nasz kolega z załogi, Łukasz, który pracuj już ponad 10 lat -  mówi Natalia Marciniec HR manager w Vesuvius. - Jak sam mówi, ludzie liczą się dla niego najbardziej, dlatego naturalnym jest to, że wybraliśmy go na ambasadora naszej komunikacji. Szukamy głównie pracowników na produkcję, którzy będą mieli przyjemność pracować między innymi z Łukaszem.

W kampanii offline, to billboardy stały się nośnikiem głównych wartości kampanii. Towarzyszą im Citylighty. W komunikacji elektronicznej Vesuvius i LoveJob postawili na kampanię rekrutacyjną w Google Ads.

Dodatkowym elementem budującym markę pracodawcy Vesuvius są działania prowadzone na LinkedIn.

Kampania potrwa do końca 2019 r.

 

 

 



www.pulshr.pl | 29-01-2020 05:59:38