Kampania pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość” prowadzona jest przede wszystkim w kanałach online, w tym mediach społecznościowych. W ramach akcji stworzony został odrębny serwis dla kandydatów – twojahistoriawit.pl.
- Digitalizacja procesów sprzedażowych i obsługowych to jedno z naszych głównych założeń strategicznych na najbliższe lata. Dlatego tak wielką wagę przykładamy do rozbudowy zespołu IT i ciągłego podnoszenia kwalifikacji naszych pracowników – zaznacza Aleksandra Paszkiewicz, członek zarządu ds. HR Nationale-Nederlanden.
Platforma umożliwia szybkie wyszukanie aktualnych rekrutacji, są na niej szczegółowo opisane elementy oferty, benefity, a także systemy i technologie wykorzystywane w obszarze IT.
W działania włączyli się obecni pracownicy. W krótkich filmikach opowiadają, jak zaczęła się ich historia w Nationale-Nederlanden, czym się na co dzień zajmują, co wyróżnia ich pracodawcę, z jakich benefitów najczęściej korzystają i co najbardziej motywuje ich w pracy.
- Poza działaniami kampanijnymi na zewnątrz liczymy również na naszych pracowników. Wierzymy mocno, że autentyczne historie opowiadane przez kolegów z zespołów pokażą, jak pracuje się w Nationale-Nederlanden na co dzień. Dodatkowo zachęcamy pracowników do polecania nas jako miejsca pracy w ramach programu rekomendacji. Chcemy tym samym zaangażować naszych ekspertów w budowanie firmowych zespołów i podkreślić, że mają realny wpływ na to, z kim pracują – dodaje Paszkiewicz.
Obecnie zespół IT liczy ponad 200 osób. W najbliższych miesiącach ma się zwiększyć o kolejne kilkadziesiąt.